اسمارتفون Wildfire

     تاریخ آخرین ویرایش :   22 مرداد 1398       15 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بازگشت اچ‌تی‌سی به دوران اوج با عرضه نسخه جدید اسمارتفون Wildfire

انتظار می‌رود که نسخه جدید اسمارتفون Wildfire کمپانی اچ‌تی‌سی در هندوستان عرضه شود. اخبار و گزارشات نشان می‌دهند که کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی قصد ورود مجدد به بازار موبایل هندوستان را دارد.

این شرکت پس از خروج خود از این بازار در جولای 2018، قصد دارد تا با عرضه اسمارتفونی جدید به بازار پرمخاطب هندوستان وارد شود. صفحه رسمی اچ‌تی‌سی هند در توییتر با سلام خود به هند از مخاطبان خود خواست که محصول بعدی این شرکت را حدس بزنند.

شایعات نشان می‌دهند که نسخه جدید اسمارتفون اچ‌تی‌سی Wildfire به این بازار عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند که هنوز در حد شایعه است، از یک نمایشگر 6.2 اینچی دارای شکاف قطره‌ای، دوربین دوگانه و چیپست Helio P23 بهره می‌برد.

این تلفن به عنوان یک رقیب جدی در بازار اسمارتفون‌های پایین‌رده به حساب می‌آید، اما هنوز هیچ جزییاتی از زمان معرفی و عرضه آن وجود ندارد.

طبق شایعات، صفحه‌نمایش نسخه جدید Wildfire دارای رزولوشن 720 در 1520 پیکسل است. دوربین سلفی دستگاه نیز باکیفیت 16 مگاپیکسل در این نمایشگرتعبیه شده است. دوربین دوگانه شامل لنز اصلی 16 مگاپیکسل و یک لنز 5 مگاپیکسل بوده که هیچ اطلاعاتی از ماژول دوم آن در دسترس نیست. همانند اکثر تلفن‌های هوشمند، این دستگاه هم از اسکنر اثرانگشت بهره می‌برد.

در داخل تلفن، تراشه Helio P32 به همراه یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت قرار دارد. گفته شده که ظرفیت باتری دستگاه 3500 میلی‌آمپر است.

مطالب پیشنهادی  ویژگی "Satellite SOS"  در آیفون چگونه کار می کند

اخبار مرتبط را از اینجا پیگیری کنید

 

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

روند نزولی قیمت گوشی‌ در بازار

س مرداد 22 , 1398
قیمت گوشی در بازار
//

شاید برای شما جالب باشد