سرویس Xbox Game Pass در تمامی پلتفرم‌ها

     تاریخ آخرین ویرایش :   3 شهریور 1398       7 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت مایکروسافت خواهان عرضۀ Xbox Game Pass در تمامی پلتفرم‌ها است

در جدیدترین مصاحبه با اعضای تیم ایکس‌ باکس مشخص شد که شرکت مایکروسافت خواهان عرضۀ سرویس Xbox Game Pass در تمامی پلتفرم‌ها است تا کاربران بیشتری از این سرویس بهره ببرند.

سرویس «ایکس‌ باکس گیم پَس» در قبال پرداخت اشتراکی ۹.۹۹ دلاری به صورت ماهانه، امکان دسترسی به بیش از صد بازی کنسول ایکس‌ باکس 360 و کنسول ایکس‌ باکس وان را فراهم می‌کند. در واقع در این سرویس شما با صرف تنها ۱۰ دلار حق اشتراک ماهانه، به بیش از ۱۰۰ بازی به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. شرکت مایکروسافت در ادامۀ فعالیت خود در این زمینه، این سرویس را برای کاربران PC هم در دسترس قرار داده است.

طی مصاحبه‌ای که آقای Ben Decker رئیس سرویس‌های بازی ایکس باکس با سایت Gamereactor انجام داده است گویا شرکت مایکروسافت علاقۀ زیادی به عرضۀ سرویس Xbox Game Pass در تمامی پلتفرم‌ها دارد. در نمایشگاه Gamescom 2019 از او در مورد آیندۀ این سرویس سوال شد ، سرویسی که در آن عناوین مختلف زیادی در دسترس است. او در این‌باره گفت :

همه ما می‌خواهیم که سرویس Xbox Game Pass را روی تمام پلتفرم‌ها مشاهده کنیم و این یک هدف بلند مدت برای ما به‌حساب می‌آید. در حال حاضر برنامه‌ای در این زمینه نداریم، اما می‌خواهیم که این سرویس را بر روی تمامی پلتفرم‌ها مشاهده کنیم.

این اولین باری نیست که شرکت مایکروسافت ابراز علاقه کرده است که این سرویس را در هر پلتفرمی که آن را بپذیرند ، در دسترس خواهد گذاشت. آقای Phil Spencer رئیس بخش ایکس باکس بارها به این موضوع اشاره کرده است که هر جایی که بتواند این سرویس را خواهد برد. شرکت مایکروسافت به‌تازگی سیاست‌های جدیدی را در روند کاری خود ایجاد کرده است و قصد همکاری با سایر شرکت‌ها در زمینۀ بازی‌ها و سرویس‌های مختلف دارد. با نزدیکتر شدن به شروع نسل بعدی ، این شرکت تمرکز زیادی بر روی کنسول بعدی خود یعنی Xbox Project Scarlett دارد اما مسلما در آینده برنامه‌های زیادی را برای سرویس Xbox Game Pass در نظر خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی  رفع فیلتر گوگل پلی

در نهایت سرویس Xbox Game Pass حال حاضر در کامپیوتر و کنسول Xbox One در دسترس است و شما با صرف تنها ۱۰ دلار حق اشتراک ماهانه، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی به بیش از صد بازی در سبک‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

سایر مطالب را با همین موضوع از اینجا بررسی کنید

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

کاربرد تکنولوژی نانو در تشخیص سرطان

ی شهریور 3 , 1398
کاربرد تکنولوژی نانو
//

شاید برای شما جالب باشد