قسمت ۴ فصل دوم بازی Life is Strange در دسترس قرار گرفت

     تاریخ آخرین ویرایش :   5 شهریور 1398       13 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

احتمالاً شما هم جزو معدود کاربرانی هستید که در حال انتظار کشیدن برای قسمت چهارم فصل دوم بازی Life is Strange هستند. حال خبری خوش را برای شما داریم و آن این است که قسمت چهارم این فصل، یعنی فصل دوم بازی نیز منتشر شد.

بازی ماجراجویی داستان محور Life is Strange از بدوی انتشار، کاربران زیادی را مجذوب خود کرد و از همان ابتدا توانست نظر بسیاری از گیمرهای علاقه مند به بخش داستانی بازی‌ها را به سمت خود بکشاند. این بازی ساخته‌ی کمپانی Dontnod Entertainment است و قرار است که قسمت چهارم فصل ۲، قسمت یکی مانده به آخر این بازی باشد. در این قسمت، برادر Sean یعنی Daniel گم شده و Sean در تلاش برای پیدا کردن او است. در همان ابتدای بازی شخصیت Sean با سختی‌های بیشماری رو به رو می‌شود و از جمله‌ی آنان می‌توان به از دست دادن یکی از چشمان خود در قسمت آخر اشاره کرد. همچنین در ادامه‌ی داستان بازی متوجه می‌شوید که او اعتماد به نفس خود را نیز تا حد زیادی از دست داده است و آمادگی زیادی برای رو به رو شدن با موانع را ندارد.

Sean مجبور است که برای یافتن برادر خویش، یعنی Daniel به بیابان روی آورده و در روزهای بسیار گرم و شب‌های بسیار سرد بیابان طاقت بیاورد تا او را پیدا کند. علاوه بر این موارد، موانع زیادی نیز بر سر راه بازی باز قرار می‌گیرند که تصمیم گیری را برای او سخت می‌کنند.

مطالب پیشنهادی  شرایط نصب بازی GTA6 گیمرها را نگران گرده است

Philippa در مورد بازی ۲ Life is Strange گفته است که اجرای اصلی و قوی بازی در این فصل نهفته قرار دارد و همچنین در ماه ژوئن امسال، Joanna به نویسنده‌ی ارشد این بازی گفت که داستان بازی ۲ Life is Strange حس و حال داشتن یک پدر و مادر بسیار بد را به بازی باز القا می‌کند.

در جریان این خبر، تریلر تاریخ انتشار بازی نیز منتشر شد که در پایین می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید:

 

 

حال باید دید که آیا وجود یک آب و هوای نامساعد در بازی می‌تواند باعث سخت‌تر شدن بازی گردد یا خیر. قسمت چهارم بازی ۲ Life is Strange هم‌اکنون در دسترس کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد و شما کاربران می‌توانید این بازی را با قیمت ۸ دلار دریافت کنید. اگر از علاقه مندان به این مجموعه‌ی عالی هستید، می‌توانید آخرین اخبار منتشر شده از این بازی را در این نشانی مشاهده کنید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی قسمت اول فصل دوم را که با قلم آریا مقدم و با عنوان کوله‌پشتی | نقد و بررسی قسمت اول بازی Life Is Strange 2نوشته شده است را در این نشانی مطالعه کنید.

 

سایر اخبار مرتبط

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

خرید و فروش اینترنتی در اصفهان و خواب مدیران

س شهریور 5 , 1398
خرید و فروش اینترنتی در اصفهان
//

شاید برای شما جالب باشد