محصولات جدید آمازون سوم مهرماه معرفی می‌شوند

     تاریخ آخرین ویرایش :   23 شهریور 1398       13 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

محصولات جدید آمازون سوم مهرماه معرفی می‌شوند

فصل رونمایی از محصولات شرکت‌های مختلف از راه رسید و شرکت آمازون نیز برای جا نماندن از رقبای خود در این عرصه، از برگزاری مراسم اختصاصی خود در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) خبر داد. هنوز جزئیات مربوط به این مراسم فاش نشده و آمازون صرفا اعلام کرده که در این رویداد شاهد معرفی محصولاتی جدید از تیم «محصولات و خدمات» این شرکت خواهیم بود. اما اگر نگاهی به کنفرانس سال‌های قبل آمازون بیندازیم، می‌توان انتظار داشت که جف بزوس و همکارانش در این رویداد از نسل جدید دستگاه‌های آمازون اکو یا دستگاه‌های مرتبط با آمازون فایر تی‌وی و همچنین یکی دو محصول برای غافلگیری حضار پرده بردارند. اگر خاطرتان باشد این شرکت در خلال کنفرانس ایفا ۲۰۱۹ که چند روز قبل به اتمام رسید، از فایر تی‌وی کیوب و مدل‌های جدید فایر تی‌وی رونمایی کرد. اما در سبد محصولات این شرکت، گزینه‌های زیادی قرار دارند که نیازمند به‌روزرسانی و تغییری جدید هستند که از جمله آنها می‌توان به اسپیکرهای سری اکو و تبلت‌های ارزان‌قیمت فایر تی‌وی اشاره کرد.

در مورد آمازون بیشتر بدانید

این شرکت به عنوان یک نتیجه از آنچه که بنیانگذار آمازون، جف بیزوس، «چارچوب کمینه‌سازی پشیمانی» نامیده، تأسیس شده‌است، که تلاش‌هایش را برای از بین بردن هرگونه پشیمانی برای غیبت در انعکاس کسب و کار اینترنتی در آن زمان توصیف می‌کرد.[۸] در سال ۱۹۹۴، بیزوس شغل خود را به عنوان معاون رئیس D. E. Shaw & Co. را رها کرد و به سیاتل، واشینگتن نقل مکان کرد. او شروع به کار بر روی یک طرح تجاری که در نهایت تبدیل به Amazon.com شد کرد.[۹] در ۵ ژوئیه، ۱۹۹۴، بیزوس این شرکت را با نام Cadabra تأسیس کرد.[۱۰] چند ماه بعد، پس از اینکه یک وکیل نام اصلی شرکت را اشتباهاً «مرده» (cadaver) شنید، نام شرکت را به Amazon.com تغییر نام داد.[۱۱] در سپتامبر ۱۹۹۴، بیزوس آدرس اینترنتی Relentless.com را خریداری کرد و به‌طور خلاصه به نام فروشگاه بی نظیرش نامگذاری کرد، اما دوستانش به او گفتند که این نام کمی شوم است اما دامنه هنوز متعلق به بیزوس است.[۱۲][۱۳] این شرکت در سال ۱۹۹۵ به عنوان Amazon.com بر بستر اینترنت منتشر شد.[۱۴]

مطالب پیشنهادی  قوانین دیجیتالی جدید اتحادیه اروپا

بیزوس، نام آمازون را از یک لغت‌نامه انتخاب کرد. او در «آمازون» مستقر شد زیرا این مکان «عجیب و غریب و متفاوت» بود، درست همان‌طور که او برای شرکت اینترنت خود پیش‌بینی کرده بود. وی خاطر نشان کرد رودخانه آمازون بزرگترین رود در جهان بوده و قصد دارد فروشگاه خود را بزرگترین در جهان کند.[۱۴] بیزوس به یک خبرنگار گفت: «هیچ چیزی در مورد مدل ما وجود ندارد که نتوان در طول زمان کپی کرد، اما شما می‌دانید، مک دونالد کپی شده‌است ولی هنوز یک شرکت میلیون دلاری بزرگ است. این به خاطر نام تجاری آن است. نام‌های تجاری در بستر اینترنت خیلی مهم‌تر از برندها در دنیای فیزیکی هستند.»[۱۵] علاوه بر این، نامی که با «A» آغاز می‌شود، در ابتدای فهرست‌هایی که بر اساس الفبا مرتب می‌شوند قرار می‌گیرد.

پس از خواندن یک گزارش از آینده اینترنت که رشد تجارت وب سالانه را ۲۳۰۰٪ را پیش‌بینی کرده بود، بیزوس لیستی از ۲۰ محصول را که می‌تواند به صورت آنلاین عرضه شود، ایجاد کرد. او لیست را به پنج محصول که امیدوارکننده تر بودند محدود کرد که شامل دیسک‌های فشرده، سخت‌افزار کامپیوتر، نرم‌افزار کامپیوتر، فیلم‌ها، و کتاب‌ها بود. بیزوس در نهایت تصمیم گرفت که کسب و کار جدید خود را به سمت فروش کتاب آنلاین، به دلیل تقاضای بزرگ در سراسر جهان برای ادبیات و قیمت پایین کتاب ببرد.[۱۶] بدین ترتیب، آمازون در پارکینگ خانه بیزوس در بلویو، واشینگتن تأسیس شد.[۱۷]

منبع ایستنا

اخبار مرتبط در خبر آی‎سی‎تی

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

وقتی انتظارات از شبکه‌های اجتماعی برآورده نمی‌شود!

ش شهریور 23 , 1398
شبکه‌های اجتماعی
//

شاید برای شما جالب باشد