آیپد تاشو ۱۰ اینچی اپل احتمالاً درسال ۲۰۲۵ جایگزین آیپد مینی می‌شود

     تاریخ آخرین ویرایش :   20 آذر 1401       61 بازدید
آیپد تاشو ۱۰ اینچی اپل
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

احتمالاً درسال ۲۰۲۵ جایگزین آیپد مینی می‌شود

آیپد تاشو ۱۰ اینچی اپل تا سال 2025 به بازار عرضه خواهد شد.این در حالی است که مدل 20 اینچی احتمالا تا سال 2027 وارد بازار شود.

اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات – براساس گزارشی که توسط منابع کره‌ای منتشر شده، اپل توسعه یک دستگاه تاشو 20 اینچی را آغاز کرده است. درنهایت، این دستگاه احتمالاً به‌عنوان یک مک بوک پرو در آینده وارد بازار خواهد شد. این گزارش همچنین به عرضه آیپد تاشو و کوچک‌تر اشاره کرده است.

طبق گزارش‌های موجود، دستگاه تاشو 20 اینچی در صورت باز‌شدن نمایشگر 20.25 اینچی را به کاربران ارائه می‌کند. همچنین هنگامی که این دستگاه تا شود، اندازه صفحه نمایش آن 15.3 اینچ خواهد بود. با توجه به اینکه دستگاه در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا با صفحه کلید فیزیکی عرضه خواهد شد یا خیر وجود ندارد.ویژگی صفحه کلید لمسی  نیز از سایر موارد مورد اشاره در گزارشات بوده است.با توجه به گزارشات مختلف ، انتظار می‌رود در‌نهایت درباره آیپد تاشو 10 اینچی اپل جایگزین خط تولید آیپد مینی شود. ظاهراً چندین سال طول خواهد کشید تا دستگاه‌های تاشو اپل برای خرید در بازار در دسترس قرار بگیرند. طبق این گزارش، اپل تنها پس از قرار‌دادن پنل‌های OLED در دستگاه‌های خود، عرضه دستگاه‌های تاشو را آغاز خواهد کرد.

آیپد تاشو ۱۰ اینچی اپل
آیپد تاشو ۱۰ اینچی اپل

زمان عرضه احتمالی آیپد تاشو ۱۰ اینچی اپل

در حال حاضر، آیفون و ساعت‌های هوشمند تنها دستگاه‌های اپل هستند که از نمایشگر OLED بهره می‌برند.ای گزارش می افزاید که آیپد OLED در سال 2024 و اندازه‌های 11 و 12.9 اینچی وارد بازار خواهد شد. همچنین LG Display و Samsung Display در حال توسعه پنل‌های OLED این دستگاه می باشند. همچنین ظاهراً پنل‌های تاشو مورد استفاده در دستگاه‌های تاشو اپل نیز توسط تولیدکنندگان نمایشگر مستقر در کره جنوبی عرضه خواهد شد.

مطالب پیشنهادی  هوش مصنوعی اپل

در‌نهایت، در این گزارش برخلاف شایعاتی که در چند وقت گذشته منتشر شده، اشاره شده است که احتمال زیادی وجود ندارد تا اپل یک آیفون تاشو بسازد، زیرا تا‌کردن آن هیچ مزیت قابل‌توجهی را برای کاربران به همراه نخواهد داشت.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

توسعه اینترنت 5G در هند

ی آذر 20 , 1401
توسعه اینترنت 5G
//

شاید برای شما جالب باشد