مشکل تقویم گوگل

     تاریخ آخرین ویرایش :   5 دی 1401       39 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مشکل دردسرساز تقویم گوگل!

مشکل تقویم گوگل دردسرساز شد.اشکالی در «تقویم گوگل» باعث تنظیم خودکار رویدادها براساس پیام های جیمیل کاربران گردید.

اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات – طبق نوشته وب سایت «۹to۵Google» کاربران می توانند با خاموش کردن قابلیت یکپارچه سازی سرویس های گوگل این باگ را متوقف کنند. برای این منظور آنها باید در جی میل به Google Calendar و بعد به Setting و سپس به Events مراجعه کنند. تا این قابلیت را متوقف کنند.
اشکالی در «تقویم گوگل» باعث تنظیم خودکار رویدادها براساس پیام های جیمیل کاربران گردید. این باگ بسیاری از کاربران را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش ایتنا از مهر، کاربران انبوهی از تصاویر مربوط به رویدادهای تنظیم شده در تقویم گوگل را در شبکه های اجتماعی پست کردند که براساس پیام های دریافتی آنها در جی میل بود.

طبق نوشته وب سایت «۹to۵Google» کاربران می توانند با خاموش کردن قابلیت یکپارچه سازی سرویس های گوگل این باگ را متوقف کنند. برای این منظور آنها باید در جی میل به Google Calendar و بعد به Setting و سپس به Events مراجعه کنند . در نهایت این قابلیت را متوقف کنند.

البته قابلیت یکپارچه سازی تقویم جی میل در حوزه گزینش رویدادها و فعالیت های رزرو شده عملکرد خوبی داشته است. اما تیم تقویم گوگل معتقد است کاربران باید به طور جداگانه این چالش را گزارش کنند. این خبر خوبی است هرچند به دلیل ماهیت مشکل مذکور احتمالاً کارشناسان باید Google Workspace را به طور دقیق بررسی کنند و دلیل آن را بیابد.

مطالب پیشنهادی  انرژی هوش مصنوعی از چه منابعی تامین خواهد شد.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

استارلینک در ایران فعال شده است

د دی 5 , 1401
استارلینک در ایران
//

شاید برای شما جالب باشد