اپل واچ اولترا به دنبال استفاده از نمایشگر میکرو LED

     تاریخ آخرین ویرایش :   24 اسفند 1401       118 بازدید
اپل واچ اولترا
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدل جدید اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED در حال توسعه است و در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ روانه‌ی بازار می‌شود

اپل واچ اولترا در سال ۲۰۲۵ به نمایشگر میکرو LED مجهز می‌شود؟اپل از زمان تصاحب برند LuxVue در سال ۲۰۱۴، به‌طور فعالانه روی فناوری میکرو LED کار کرده است.

سرویس اخبار تکنولوژی – منابع آگاه می‌گویند اپل به دنبال استفاده از نمایشگر میکرو LED در نسل جدید اپل واچ اولترا است. این ساعت احتمالاً سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.
خبرگزاری تایوانی دیجی‌تایمز در گزارشی به نقل از منابع آگاه در زنجیره‌ی تأمین می‌نویسد مدل جدید این ساعت با نمایشگر میکرو LED در حال توسعه است و در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ روانه‌ی بازار می‌شود. دیجی‌تایمز تأکید می‌کند که اپل پس از ساعت‌های هوشمند، این نمایشگر را وارد آیفون، آیپد و مک بوک می‌کند.
اپل از زمان تصاحب برند LuxVue در سال ۲۰۱۴، به‌طور فعالانه روی فناوری میکرو LED کار کرده است. از آن‌جایی که میکرو LED فناوری پرچالشی محسوب می‌شود، هزینه‌ی تولید آن همچنان بالا است. به همین دلیل است که اپل قصد دارد نمایشگر میکرو LED را در ابتدا وارد اپل واچ کند.
اپل قصد دارد درایور نمایشگرهای میکرو LED را از طریق شرکتی اروپایی تأمین کند، اما ممکن است شرکت‌های تایوانی نیز در سال‌های ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ وارد زنجیره‌ی تأمین اپل شوند.
این نخستین باری نیست که به اپل واچ اولترا میکرو LED اشاره می‌شود. قبلاً افشاگران خوش‌سابقه‌ای مثل راس یانگ و مارک گرمن به ساخت این ساعت هوشمند اشاره کرده بودند. گرمن گفته است مهاجرت اپل به نمایشگر میکرو LED تا پایان ۲۰۲۴ شروع خواهد شد، اما ممکن است برنامه‌های اپل تا سال ۲۰۲۵ به تأخیر بیفتد.
یک افشاگر گفته است که مدل جدید اپل واچ اولترا به نمایشگر ۲٫۱ اینچ مجهز می‌شود. این نمایشگر به‌لطف فناوری میکرو LED روشنایی بیشتری نسبت‌ به اپل واچ‌های OLED خواهد داشت. مدل فعلی این ساعت نمایشگر ۱٫۹ اینچ دارد.
منبع ایستنا
مطالب پیشنهادی  عینک شنای هوشمند فرم

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

هوش مصنوعی در سطح انسانی ممکن است از آنچه که پیش‌تر تصور می‌شد بسیار نزدیک‌تر باشد

چ اسفند 24 , 1401
هوش مصنوعی در سطح انسانی
//

شاید برای شما جالب باشد