کنترل محتوای مخصوص نوجوانان

     تاریخ آخرین ویرایش :   17 خرداد 1403       18 بازدید
کنترل محتوای مخصوص نوجوانان
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کنترل محتوای مربوط به نوجوانان در اینستاگرام و فیس‌بوک

کنترل محتوای مخصوص نوجوانان با استفاده از الگوریتم های کنترل محتوا در آمریکا.
سرویس اخبار تنظیم مقررات– تحت توافق قانونگذاران ایالت نیویورک، قرار است شبکه های اجتماعی از استفاده از الگوریتم ها برای کنترل محتوای مخصوص نوجوانان بدون اجازه والدین شان منع شوند.
پلتفرم های اجتماعی در سال های اخیر به دلیل ماهیت اعتیاد آور و تاثیر آن بر جوانان با انتقادات زیادی روبرو شده اند. طبق گزارش وال استریت ژورنال، قانون مذکور نیز با هدف منع شبکه های اجتماعی ازفراهم کردن خودکار محتوا برای افراد زیرسن قانونی ارائه شده است.به گزارش خبر ICT از ایتنا و به نقل از مهر، این لایحه که هنوز نهایی نشده اما پیش بینی می شود در هفته جاری درباره آن رای گیری شود، به شبکه های اجتماعی اجازه نمی دهد بدون رضایت والدین در شب هنگام برای افراد زیر سن قانونی نوتیفیکیشن ارسال کنند.

اریک آدامز شهردار نیویورک در ماه فوریه اعلام کرد از شرکت های رسانه ای از جمله فیس بوک و اینستاگرام (متعلق به متا پلتفرمز) به دلیل دامن زدن به بحران روحی نسل جوان شکایت کرده است.

در ماه مارس نیز فرماندار ایالت فلوریدا لایحه ای را امضا کرد.  این لایحه اجازه نمی دهد کودکان زیر ۱۴ سال از شبکه های اجتماعی استفاده کنند . همچنین افراد ۱۴ و ۱۵ ساله برای استفاده از این پلتفرم ها نیاز به رضایت والدین دارند. چنین اقدامی از نوجوانان در مقابل ریسک های آنلاین برای سلامت ذهنی شان محافظت می کند.

✅ بیشتر بخوانیم 👈👈👈  مغز مصنوعی برای یک موش مجازی

از سوی دیگر یوتا نخستین ایالت آمریکا بود که در مارس سال گذشته میلادی قوانینی برای دسترسی کودکان به شبکه های اجتماعی را وضع کرد. پس از آن ایالت های آرکانزاس، لوییزیانا، اوهایو و تگزاس نیز قوانین مشابهی وضع کردند.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

تشخیص سرطان سینه با هوش مصنوعی

پ خرداد 17 , 1403
تشخیص سرطان سینه
//

شاید برای شما جالب باشد