مشخصات و قیمت گلکسی واچ FE افشا شد

     تاریخ آخرین ویرایش :   21 خرداد 1403       14 بازدید
مشخصات و قیمت گلکسی واچ FE
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

Galaxy Watch FE در 24 ژوئن (4 تیر 1403) عرضه خواهد شد

مشخصات و قیمت گلکسی واچ FE افشا شد. گلکسی واچ FE احتمالاً به‌زودی عرضه می‌شود. گزارش‌های جدید مدعی‌اند که این ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه، قبل از پایان ماه ژوئن به بازار می‌آید.

سرویس اخبار موبایل – همانطور که انتظار داشتیم، گلکسی واچ FE احتمالاً به‌زودی عرضه می‌شود؛ گزارش‌های جدید مدعی‌اند که این ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه، قبل از پایان ماه ژوئن به بازار می‌آید.

به گزارش خبر ICT از ایستنا شایعه شده است که گلکسی واچ FE در واقع نسخه آپدیت‌شده گلکسی واچ 4 خواهد بود. مشخصات و تصاویر این دستگاه اخیراً چندین‌بار به بیرون درز کرده است؛ ازجمله اطلاعاتی در سایت سامسونگ که این نام تجاری را تأیید کرده است و تصاویری که منابع موثق از این گجت پوشیدنی در فضای مجازی منتشر کردند.

منبع آگاهی به‌نام MysteryLupin در شبکه اجتماعی ایکس بر این باور است که Galaxy Watch FE در 24 ژوئن (4 تیر 1403) عرضه خواهد شد.

 

گلکسی واچ FE زودتر از آنپکد بعدی عرضه می‌شود؟

این تاریخ عرضه، از تاریخ احتمالی برای رویداد آنپکد بعدی سامسونگ زودتر است. گفته می‌شود در تاریخ 10 ژوئیه (20 تیر 1403) سامسونگ قصد دارد محصولات متنوعی که اغلب پرچمدار هستند را معرفی کند.

بااین‌حال، عرضه زودهنگام ساعت خوش قیمت گلکسی واچ FE منطقی است. اطلاعات این گجت پوشیدنی زودتر از سایر دستگاه‌های سامسونگ فاش شده بود. برخی تحلیلگران بر این باور بودند که این ساعت همزمان با سری گلکسی S24 معرفی و عرضه می‌شود و خریداران گوشی S24 یک دستگاه از این ساعت را به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. بااین‌خال این ساعت در آن زمان معرفی نشد.

✅ بیشتر بخوانیم 👈👈👈  تولید الماس در 15 دقیقه

قیمت Galaxy Watch FE احتمالاً در اروپا 199 یورو خواهد بود و در ایالات‌متحده با 215 دلار به‌فروش می‌رسد. این قیمت حدود 100 دلار کمتر از گلکسی واچ 6 است.

علاوه‌براین، به نقل از YTECH، این ساعت هوشمند با قیمت 199 یورو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و صورتی طلایی در سایت فروشگاهی آمازون لیست شده است.

گلکسی واچ FE احتمالاً دارای صفحه‌نمایش 1.2 اینچی Super AMOLED با وضوح 396 در 396 پیکسل خواهد بود. این ساعت پردازنده دوهسته‌ای Exynos W920 با فرکانس 1.18 گیگاهرتز دارد که توسط 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌شود.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

هوش مصنوعی اپل

د خرداد 21 , 1403
هوش مصنوعی اپل
//

شاید برای شما جالب باشد