پایگاه خبری ارتباطات و فناوری اطلاعات

آخرین اخبار دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات

پیگیری مرسوله پستی با استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی

پیگیری مرسوله پستی

پیگیری مرسوله پستی

پیگیری مرسوله پستی با استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی امکان پذیر شد. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است با استفاده از فناوری‌های نوین، ارتباط نزدیک‌تر و هوشمندانه‌تری با مردم ایجاد شده است.

استفاده پست از فناوری‌های نوین برای ارتباط هوشمندانه‌تر با مردم

پیگیری مرسوله پستی با استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی امکان پذیر شد. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است با استفاده از فناوری‌های نوین، ارتباط نزدیک‌تر و هوشمندانه‌تری با مردم ایجاد شده است..

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در آیین رونمایی از پروژه‌های کوتاه‌مدت شرکت ملی پست. از تحولات چشمگیر در حوزه خدمات مشتریان و زیرساخت‌های پستی خبر داد. وی تأکید کرد که با استفاده از فناوری‌های نوین، ارتباط نزدیک‌تر و هوشمندانه‌تری با مردم ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش خبر ICT از سیتنا، محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، در این مراسم که عصر امروز (سه شنبه 21 اسفند ماه) در مرکز تجزیه مبادلات لشکر با حضور جمعی از معاونان وزیر ارتباطات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برگزار شد گفت: «امروز نگاه و رویکرد ما در افتتاح این پروژه‌ها، توسعه سطح دسترسی و خدمات امور مشتریان است تا بتوانیم ارتباط نزدیک‌تر، صمیمانه‌تر و هوشمندانه‌تری با مردم ایجاد کنیم.» 

وی افزود: «در دولت چهاردهم با همکاری و همدلی همه همکاران مجموعه شرکت ملی پست، تمرکز بر برنامه‌محوری و هوشمندسازی فرایندها و همچنین ارتقای معیشت همکاران شرکت ملی پست قرار گرفت. همکاران ما به‌عنوان صادق‌ترین و سخت‌کوش‌ترین افراد، با وجود شرایط سخت مالی، همواره از خود گذشتگی کرده‌اند تا خدمات مطلوبی ارائه دهند.»

تحول در خدمات مشتریان با استفاده از هوش مصنوعی

احمدی با اشاره به دستاوردهای شرکت ملی پست در حوزه امور مشتریان، اظهار کرد: « نظام جدیدی در پاسخگویی به مشتریان ایجاد کرده‌ایم. امروز می‌توانم با افتخار بگویم که شرکت ملی پست توسعه‌یافته‌ترین فضای استاندارد پاسخگویی را ایجاد کرده است. این تحول هم در ساختار فیزیکی و هم در توسعه نرم‌افزاری با استفاده از هوش مصنوعی محقق شده است.»
وی ادامه داد: «با راه اندازی مرکز جدید تماس اطلاع‌رسانی به مردم تسهیل شده و سیستم‌های ما قادر به تحلیل شکایات، سوالات و مسائل مردم هستند. این تحلیل‌ها به ما کمک می‌کند تا خدمات خود را بهبود بخشیم. همچنین، با استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی مانند «بله» و «ایتا»، دسترسی به خدمات پستی در لایه‌های الکترونیک مانند پیگیری مرسوله پستی ، فراهم شده است.»

✅ بیشتر بخوانیم 👈👈👈  هوش مصنوعی صوتی با صدای انسان‌ نما

پروژه‌های زیرساختی و توسعه شبکه پستی

مدیرعامل شرکت ملی پست در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های زیرساختی اشاره کرد. او گفت: «امروز ۲۲ دستگاه خودرو سنگین و نیمه‌سنگین به شبکه خطوط پستی اضافه شده‌اند. اتفاقی که سرعت و کیفیت خدمات را افزایش می‌دهند. همچنین، پروژه‌های سورتینگ در استان‌های همدان و کرمانشاه به‌زودی افتتاح خواهند شد . امیدواریم بتوانیم نظام هوشمندسازی تفکیک مرسولات را در تمام استان‌های کشور پیاده‌سازی کنیم.»
وی از توزیع 3 هزار گوشی هوشمند در مناطق روستایی خبر داد . او افزود: «با این اقدام و با استفاده از نزدیک به ۵ هزار نمایندگی روستایی شرکت ملی پست، توزیع محصولات در روستاها تسهیل خواهد شد. همچنین، با همکاری اتحادیه‌ها، شبکه هوشمند توزیع در روستاها راه‌اندازی شده است. که روزهای بهتری را برای اقتصاد دیجیتال در این مناطق رقم خواهد زد.»

لاکرهای هوشمند و تسهیل خدمات پستی

احمدی به همکاری شرکت ملی پست با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه لاکرهای هوشمند اشاره کرد و گفت: «با راه‌اندازی سرویس L2L ، ایران به جمع دومین کشورهای پیشرو در استفاده از صندوق‌های هوشمند پیوسته است. این سرویس در هشت نقطه از کشور و با بیش از ۱۵۰ لاکر هوشمند راه‌اندازی شده و به مردم کمک می‌کند تا خدمات پستی را به‌صورت تسهیل‌شده‌تری دریافت کنند.»
وی در پایان با تشکر از همه دست‌اندرکاران و شرکای شرکت ملی پست، اظهار امیدواری کرد که با توسعه این پروژه‌ها، خدمات پستی در کشور هرچه بیشتر بهبود یابد و رضایت مردم جلب شود.

پیگیری مرسوله پستی