به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، سال 2019، سالی پر شور در حوزه واقعیت افزوده خواهد بود و با راهاندازی “ARKit 2.0” قابلیت مالتی پلیر در واقعیت افزوده موبایل مطرح شده است و امکان تجربه یک صحنه واقعیت افزوده را برای چندین نفر فراهم میکند.
در سال 2019، قابلیتهای جذابتری برای واقعیت افزوده مطرح خواهد شد که از جمله آنها میتوان به توانایی ثابت نگه داشتن اشیاء در یک ناحیه خاص اشاره کرد.
کاراکترهای سه بعدی دیجیتال در فضای واقعیت افزوده میتوانند به هم ارتباط برقرار کنند. گوشیهای دارای قابلیت واقعیت افزوده بهترین نقطه دسترسی برای مشتریان و تجربه واقعیت افزوده هستند.
سختافزارها در کنار ارزانتر شدن، سرعت بیشتری هم پیدا خواهند کرد و عوارض جانبی آنها کمتر خواهد شد.
در سال 2019، تبلیغات با استفاده از فناوری واقعیت افزوده پررنگتر خواهد شد و جذابیت بیشتری را به کالاها خواهد افزود و مشتریان بیشتری را به سمت واقعیت افزوده خواهد کشید.
در سال 2019، برندها و شرکتهای تبلیغاتی دست به کار خواهند شد و با استفاده از واقعیت افزوده، فضایی جدید و جذاب در عرصه تبلیغات فراهم خواهند کرد.
شرکتهایی مانند اپل و گوگل در پی ایجاد پلتفرمهایی هستند که با اجرای آنها روی دوربین گوشیهای هوشمند، تجربهای بهتر برای کاربران رقم بزنند.
این شرکتها در تلاش هستند که با استفاده از دوربین گوشیهای هوشمند و با کمک گرفتن از واقعیت افزوده، مشارکت کاربران را بالا ببرند.