مشاغل خانگی موفق نقطه شروع کسب و کار های جدید

     تاریخ آخرین ویرایش :   14 آذر 1398       25 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر آی‌سی‌تی – مشاغل خانگی موفق نقطه شروع کسب و کار های جدید و تولید ثروت برای اقشار ضعیف جامعه

رشد اقتصادی روستا ، مهاجرت ، حاشیه نشینی ، خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست توانمندسازی افراد و واژه هایی از این دست مدت ها است مورد بحث محافل مختلف از مدیران گرفته تا نهادهای غیر دولتی بوده است. در عین حال براساس مشاهدات عینی توان تولیدی روستا ، محلات و مشاغل خانگی موفق نیز بسیار بالا و دارای جایگاه و اهمیت ویژه ای است . تولیداتی که در صورت برنامه ریزی صحیح می تواند منجر به خلق ثروت برای نهادهای مختلف جامعه شود.

در کل هر تولیدی نیازمند به فروش و ایجاد بازار می باشد و مهمترین مشکل تولیدات این حوزه برخلاف کیفیت مناسب آنها مسئله فروش و بازاریابی و در نهایت توزیع محصولات می باشد.

به نظر می رسد یکی از خلا های کسب و کار در استان عدم وجود ساز و کار های مناسب برای فروش و توزیع این محصولات می باشد ، محصولاتی که خود می تواند به عنوان یک بازار بزرگ مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

تجارت الکترونیک و توسعه سامانه های مرتبط با آن یکی از کلید های توسعه مشاغل خانگی و همچنین تولیدات روستا می باشد و در صورت توسعه کمی و کیفی ، می تواند نقش مهمی در توسعه پایدار روستا و همچنین ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد.

از سوی دیگر استفاده از پتانسیل شبکه های توزیع مویرگی پست نیز در حوزه جمع آوری تولیدات روستاییان و مشاغل خانگی و ارسال آن به سراسر کشور و همچنین ارائه وب سرویس های مختلف در حوزه های پستی و نشانی استاندارد و کدپستی به بخش خصوصی از دیگر مزیت های حضور در این بازار بی بدیل می باشد.

مطالب پیشنهادی  تغییر الگوریتم اینستاگرام

در مجموع می توان بیان داشت با حضور قدرتمند  بخش خصوصی ، و به خصوص فعالین تجارت الکترونیک استان می توان نظاره گر آینده ای روشن برای بخشی از اشتغال جامعه شهری و روستایی بود.

khabarict

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

ایجاد پنجره واحد خدمات گمرک صنایع دستی با هدف صادرات صنایع دستی اصفهان

پ آذر 14 , 1398
صادرات صنایع دستی اصفهان
//

شاید برای شما جالب باشد