هیئت مدیره‌ی اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی عزل شدند

     تاریخ آخرین ویرایش :   2 آذر 1401       24 بازدید
اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هیئت مدیره‌ی اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی عزل شدند

اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی با رای هیئت عالی نظارت دستخوش تغییرات شد.

پیوست خبر داده که هیئت عالی نظارت اعضای هیئت مدیره‌ی اتحادیه کشوری کسب‌ و کار های مجازی را عزل کرده و تا برگزاری انتخابات هیئت مدیره‌ی جدیدی بر سر کار گذاشت. آرمان صفایی هم رئیس هیئت مدیره‌ی جدید اتحادیه است.

اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات – انتخابات اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی بارها به تعویق افتاده و اعضای اکوسیستم از شرایط نامطلوب آن گفته و به‌دنبال برگزاری هرچه سریع‌تر انتخابات بودند. دو هفته پیش هم هیئت عالی نظارت با تفکیک اتحادیه موافقت کرده و باعث شد انتخابات این اتحادیه بازهم عقب بیفتد .این  انتخابات از سال ۱۴۰۰ عقب افتاد. اکنون نیز نقش هیئت عالی نظارت و اتاق اصناف در افتقات اخیر مشهود می باشد. اتفاقی که پس از تفکیک اتحادیه قابل انتظار بود.

تاکید مصوبه 127 هیات نظارت بر عزل اعضایی می باشد که تفهبم اتهام آنها صورت انچام پرفته بود.مصوبه مذکور امضای ۹ نفر از اعضای حاضر در جلسه را به همراه دارد.

و سرانجام جدید رئیس  منصوب شد

مرداد امسال پس از استعفای حمید محمدی، فرشاد وکیل‌زاده رئیس اتحادیه شد و مدتی بعد میلاد منشی‌پور و حمیدرضا اعتدال‌مهر هم از هیئت مدیره استعفا دادند.در پی آن نیز نامه‌ای نوشته شد که در آن اعضای اتحادیه به‌دنبال برگزاری هرچه سریع‌تر انتخابات بودند. اما تفکیک اتحادیه به دو بخش «توزیعی» و «خدماتی»، فرصتی برای انتخابات نگذاشت تا انتخابات از این پس در دو بخش برگزار شود.

مطالب پیشنهادی  رفع فیلتر گوگل پلی

آرمان صفایی ، هم‌بنیان‌گذار پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون»  به‌عنوان رئیس  منصوب گردید.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

تاثیر فیلتر اینستاگرام بر کسب و کارهای ایرانی

چ آذر 2 , 1401
فیلتر اینستاگرام
//

شاید برای شما جالب باشد