روحانی: چرا وقت مردم را با پیامک‌های تبلیغاتی تلف می‌کنیم؟!

     تاریخ آخرین ویرایش :   2 بهمن 1397       29 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رئیس‌جمهور با انتقاد صریح نسبت به پیامک‌های تبلیغاتی و آزار و اذیت‌هایی که برای مردم به وجود آورده است، گفت: وزارت ارتباطات باید جلوی این کار را بگیرد؛ چرا وقت مردم را تلف می‌کنیم؟!

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در حالیکه صبح امروز نشستی با وزیر و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشت، در بخشی از صحبت‌های خود به انتقاد صریح و محکم از پیامک‌های تبلیغاتی پرداخت.
رئیس جمهور با بیان اینکه حریم خصوصی را باید مراعات کنیم، گفت: کجای دنیا به این میزان پیامک‌های تبلیغاتی داریم؟! چرا وقت مردم را تلف می‌کنیم؟! شما در روز چند بار موبایل‌تان را بر می‌دارید و می‌بینید تبلیغات است؟!
وی با تأکید بر اینکه وزارت ارتباطات باید جلوی این کار را بگیرد، تصریح کرد: هر کسی تبلیغ می‌خواهد باید خودش اعلام کند و بگوید من تبلیغات می‌خواهم؛ اما اگر کسی نخواست حق نداریم برای او بفرستیم.
روحانی خاطر نشان کرد: جالب است شماره رندی برای برخی تبلیغات در نظر می‌گیرند اما وقتی به آنها گفته می‌شود این کار را انجام ندهید، سراغ سیم‌کارت‌های عادی می‌روند در حالیکه نباید گذاشت این قشر سوء استفاده کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه می‌دانم این موارد تماما پول است و گذشتن از پول مانند جان نیست و بسیار سخت‌تر است، گفت: نباید بگذاریم وقت مردم هدر رود؛ در اروپا اصلا برای مردم پیامک تبلیغاتی ارسال نمی‌شود.
وی گفت: لذا با اعصاب مردم بازی نکنیم و آنها را مورد آزار قرار ندهیم که شرعا حرام است.
مطالب پیشنهادی  قوانین دیجیتالی جدید اتحادیه اروپا

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

گلکسی S10 با چه قیمتی وارد بازار می‌شود؟

س بهمن 2 , 1397
//

شاید برای شما جالب باشد