پایگاه خبری ارتباطات و فناوری اطلاعات

آخرین اخبار دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات

معرفی ابزار بازاریابی آمازون برای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل

این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
آمازون در حال راه اندازی یک سرویس مخصوص بازاریابی است که برای کاربران آی‌.اُ.اس، اندروید، فایر اُ.اس و سایر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد و “Moments” نام‌گذاری شده است.
کاربران به کمک این ابزار دیگر نیازی به ارائه تخفیف‌های نخ‌نما و قدیمی برای تشویق سایر کاربران به فعالیت در اپلیکیشن‌ها نخواهند داشت.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ونچربیت، این راهکار جدید با ارائه پاداش‌های منحصر به فرد و یکتا به مشتریان و کاربرانی که اقدامات ارزشمند انجام می‌دهند، آنها را به فعالیت مداوم و سودآور تشویق خواهد کرد. مثلا کاربری که اشتراک خود را مجددا شارژ کند، قادر به استفاده از یک قابلیت ویژه خواهد بود. استارتاپ‌ “Kiip” هم چنین اقدامی را قبلا انجام داده است.
 
آمازون به عنوان تولیدکننده این ابزار بازاریابی اعلام کرد که روز به روز به قابلیت‌های این ابزار اضافه خواهد شد. مومنتس، انعطاف‌پیر، دارای رابط برنامه نویسی اپلیکیشن‌های سیستم‌های مختلف با یک کنسول اختصاصی و ابتکاری است.
در حال حاضر این ابزار توسط “TikTok”، “Bravo”، “Sony Crackle”، “Sesame Street”، “Washington Post”، “Disney Heros” و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تا به حال بسیاری از شرکت‌ها اقدام به ارائه آیتم‌های درون‌برنامه‌ای به عنوان پاداش کرده‌اند و بسیاری از شرکت‌ها هم در حال بررسی منابع و امکانات خود برای ارائه پاداش‌های فیزیکی هستند.
با استفاده از مومنتس، کاربران می‌توانند کار خود را به صورت فوری انجام دهند، کمپین‌های مورد نظر خود را ایجاد کنند و با محصولات دیجیتال و فیزیکی به کاربران خود پاداش دهند.
 
برای مثال، یک سرویس پخش ویدیو می‌تواند کاربران را تشویق کند که پنج قسمت اول از یک سریال را تماشا کنند یا اینکه یک هدفون به کاربر هدیه دهد. آمازون با استفاده از مومنتس قصد دارد نحوه و رویکرد بازاریابی را متحول کند و ارزشی بلندمدت را در اختیار کاربران قرار دهد.
مومنتس با استفاده از برنامه‌های پاداش‌گونه، بازاریابان را برای راه انداختن هر چه بیشتر کمپین‌های بازاریابی تشویق می‌کند.

About The Author