در حال حاضر 3 اپراتور اصلی در حال خدمات دهی به کاربران موبایل در کشور هستند.
شماره امور مشترکین موبایل همراه اول، ایرانسل، رایتل از نیاز های روزمره کاربران اپراتورهای موبایل می باشد.
همراه اول، قدیمی ترین و اولین اپراتور موبایل ایران است که کاملا متعلق به دولت میباشد. شماره سیم کارت های همراه اول با 091 شروع میشوند.
ایرانسل، دومین شرکتی است که خدمات موبایل را به کاربران ایرانی ارائه داد. بخشی از سهامی این شرکت در اختیار دولت و بخشی نیز خصوصی است. شماره سیم کارت های ایرانسل با 093 شروع میشوند.
رایتل، جدیدترین اپراتور موبایل کشور است. این شرکت که در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت 3G روی سیم کارت های خود ارائه میکند نیز به صورت خصوصی و دولتی اداره میشود. سیم کارت های رایتل با ماره092 شروع میشوند.
وقتی مشکل یا سوالی در مورد خدمات سیم کارت موبایل خود دارید، بهترین راه تماس با امور مشترکین موبایلاست. خدماتی مثل پشتیبانی، اطلاع رسانی در مورد سرویس ها، خدمات قطع و وصل، صورت حساب، و … از طریق تماس با امور مشترکین موبایل قابل پیگیری هستند.
برای راحتی کاربران خبر آی سی تی ، در این مطلب لیست شماره پشتیبانی و امور مشترکین همه اپراتورهای موبایل را آماده کرده ایم.
بیشتر بخوانید
ویژگی های سایت فروشگاه اینترنتی چیست ؟
علت غیرفعال شدن سیم کارت
تحول دیجیتال در سازمان ها چه الزاماتی دارد
بازاریابی یکپارچه چیست و چه نقشی در توسعه بازار خواهد داشت.
توسعه 5G درایران با واگذاری فرکانس ۳۵۰۰ مگاهرتز
شماره امور مشترکین همراه اول:
از طریق خط همراه اول: 9990
از طریق تلفن ثابت و سایر خطوط: 09129990
تلفن مرکز تماس مشتریان همراه اول:
- از طریق خط همراه اول 9990 – از طریق تلفن ثابت 09129990
دورنگار مرکز تماس همراه اول :
- 09129999900
آدرس پست الکترونيکی:
- مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی (9990@mci.ir) ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.
آدرس پستی :
- تهران – کاووسیه – بزرگراه کردستان – خيابان ونک – پلاک 90 – برج همراه
كد پستی:
- 1991954168
مرکز تلفن امور اداری همراه اول :
- 021-81711
بیشتر بخوانید
قیمت گوشیهای گلکسی S23
گوشی جدید A54 سامسونگ امتیاز تعمیرپذیری بالاتری دارد
فروش سری گلکسی S23
شماره امور مشترکین ایرانسل:
از طریق خط ایرانسل: 700
از طریق تلفن ثابت و سایر خطوط: 09377000000
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت
شماره امور مشترکین رایتل:
از طریق خط رایتل: 200
از طریق تلفن ثابت و سایر خطوط: 09202000000
- شما میتوانید جهت ثبت و پیگیری درخواست، نظرها یا پیشنهادهای خود، به یکی از روشهای زیر با ما در ارتباط باشید.
- تماس از خطوط رایتلی: 200
- تماس از سایر خطوط: 09202000000
- نظرات و پیشنهادات
- سامانه پاسخگویی آنلاین این سامانه جهت گفتگوی آنلاین تمامی کاربران با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان و بهمنظور پاسخگویی به سوالات و پیگیری مشکلات ایشان، از ساعت 8:00 تا 20:00 در دسترس است.
- سامانه رایتل من سامانه شخصی مشترکین بهمنظور دریافت خدمات غیرحضوری از قبیل خرید شارژ و بسته، مشاهده قبوض و پرداخت صورتحساب، مسدود کردن خط، دریافت ریز ارتباطات، تغییر نشانی ارسال قبض و غیره است.
- فروشگاههای رایتل اطلاعات مربوط به فروشگاه های رایتل مانند نشانی، شماره تلفن و غیره در این قسمت درج شده است.
- نمایندگان فروش و خدمات اطلاعات مربوط به نمایندگی های منتخب رایتل مانند نشانی، شماره تلفن و غیره در این قسمت درج شده است.
پست الکترونیک روابط عمومی:
pr@rightel.ir
دورنما:
021-26214696
نشانی:
خیابان ولیعصر(عج)، روبروی پارک ملت، خیابان استاد نجف دریابندری (ارمغان غربی)، تقاطع مهرداد، پلاک 8
کد پستی: 1967863131
امور مشترکین شاتل
سرویسهای اینترنت پرسرعت +ADSL2، نماوا، شاتلتاک، شاتلموبایل، سرویسهای دیتا سنتر، پهنای باند یا سایر خدمات شاتل
شماره تماس
تلفن: ۹۱۰۰۰۰۰۰
نمابر: ۹۱۰۰۰۰۰۳
آدرس
تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از پل صدر، بن بست الهیه، ساختمان شاتل
کدپستی :۱۹۱۴۷۳۳۴۴۱
(معمولا تماس با امور مشترکین اپراتورها از طریق خط همان اپراتور رایگان است)
بیشتر بخوانیم
ممنون از مقاله خوبتون