گوشی جدید A54 سامسونگ امتیاز تعمیرپذیری بالاتری دارد

     تاریخ آخرین ویرایش :   25 بهمن 1401       113 بازدید
گوشی جدید A54 سامسونگ
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گلکسی A54 امتیاز تعمیرپذیری بالایی خواهد داشت

گوشی جدید A54 سامسونگ که در آینده نزدیک معرفی می‌شود امتیاز تعمیرپذیری بالاتری را نسبت به گلکسی S23 و گلکسی S23 اولترا دارد.
سرویس اخبار موبایل – مدت‌ها است شایعات مربوط به گلکسی A54 به گوش می‌رسد، اما طبق سندی که gsmarena منتشر کرده، احتمالاً این گوشی در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهد شد.
اطلاعاتی  اخیراً از این گوشی در وب‌سایت رسمی سامسونگ فرانسه به بیرون درز کرده  است. سامسونگ اطلاعات مربوط به تعمیر‌پذیری مطابق با استانداردهای خاص فرانسه را منتشر کرده است.
براساس اطلاعات منتشرشده توسط سامسونگ، گوشی A54 امتیاز تعمیرپذیری ۸.۴ از ۱۰ را دریافت می‌کند. این امتیاز به طرز جالبی بالاتر از امتیاز تعمیر‌پذیری گلکسی S23 و گلکسی S23 اولترا است. هر دو پرچمدار سامسونگ امتیاز ۸.۲ از ۱۰ را کسب کرده‌اند. درست مانند مدل قبلی A54 و گلکسی A53 که سال گذشته معرفی شدند.
بنابراین، به نظر می‌رسد که اوضاع تعمیرپذیری محصولات سامسونگ هر سال به طور جزئی بهبود می‌یابد. همچنین میان‌رده‌های سامسونگ نسبت به پرچمدارانش مانند گلکسی S23 و گلکسی S23 اولترا، حداقل زمانی که با استانداردهای فرانسوی همراه می‌شوند، تعمیرپذیری بالاتری را کسب می‌کنند.

گوشی جدید A54 سامسونگ

در این گزارش نکات مثبت زیادی ذکر گردید. اما نکات منفی اصلی مربوط به ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر و همچنین نحوه قرارگیری قطعات مختلف داخل گوشی است. همچنین گفته می‌شود که باز کردن گوشی، کار چندان آسانی نیست. در غیر این صورت، تقریباً می‌توان گفت همه‌چیز در زمینه‌ی تعمیرپذیری خوب بوده است.
از جمله مشخصات فنی‌ای که از گلکسی A54 تاکنون فاش شده می‌توان به صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED FHD با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده Exynos 1380، حافظه‌ی رم ۶ تا ۸ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت، دوربین سه‌گانه پشتی با لنز عریض، فوق عریض و ماکرو بدون تشخیص عمق، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد.
مطالب پیشنهادی  رقابت اندروید و آیفون

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

توسعه هوش مصنوعی گوگل

س بهمن 25 , 1401
توسعه هوش مصنوعی گوگل
//

شاید برای شما جالب باشد