محمود لیائی به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست منصوب شد

     تاریخ آخرین ویرایش :   16 بهمن 1400       2 بازدید
محمود لیائی به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود لیائی به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از رمضانعلی سبحانی‌فر، طی حکمی محمود لیائی را به سمت «معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.
بر اساس حکم صادره، ماموریت ویژه محمود لیائی در دوره مسئولیت، «تحول در پست و تحقق پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین»، «ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقا زیرساخت های شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری شرکت»، «ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایت‌مندی کارکنان تلاشگر شرکت ملی پست»، « افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی»، «ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی» است.
لیائی دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شانگهای چین،  کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است و هم اکنون نیز محقق پسادکتری در رشته مدیریت کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس است. وی بیش از ۲۶ سال سابقه مدیریت در سطوح مختلف را در کارنامه خود دارد. «معاون وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت صنایع و معادن»، «مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «دبیر ستاد حمایت از تولید داخل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت دولتی نیمه‌هادی عماد»، «نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت دولتی گسترش انفورماتیک ایران»، «مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنایع و معادن» و «مدیرکل دفتر صنایع فلزی، برق و فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن» از جمله مهمترین مسئولیت‌های وی است.

وی همچنین سابقه دو سال حضور داوطلبانه در هشت سال دفاع مقدس و مفتخر به عنوان جانبازی است.

خبر آی‌سی‌تی

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

فرهنگ سازمانی و استقرار هوش تجاری در سازمان ها

ش بهمن 16 , 1400
<span class="rt-reading-time" style="display: block;"><span class="rt-label rt-prefix">زمان مطالعه: </span> <span class="rt-time">< 1</span> <span class="rt-label rt-postfix">دقیقه</span></span> استقرار هوش تجاری نیازمند به پیشنیازهای مختلفی می باشد. پیشنیازهایی که گاها از دید تیم استقرار مغفول مانده و به دلیل عدم برنامه ریزی برای این پیشنیازها ، مدیریت چالش های پیش رو را در زمان استقرار با اشکال مواجه می کند. اشکالاتی که در نهایت منجر به شکست پروژه استقرار هوش تجاری در سازمان می شود.یکی از مهمترنی این مسائل فرهنگ سازمانی می باشد.
استقرار هوش تجاری