دوربین ارزان قیمت سونی

     تاریخ آخرین ویرایش :   23 مهر 1401       14 بازدید
دوربین ارزان قیمت سونی
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سونی از دوربین ارزان قیمت ZV-1F برای ولاگرها رونمایی کرد

دوربین ارزان قیمت سونی با قابلیت‌هایی مانند ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه فقط 500 دلار قیمت دارد.

سونی از دومین دوربین ولاگر پسند خود در سری ZV با نام ZV-1F رونمایی کرد. در مقایسه با دستگاه قبلی، ZV-1F دارای قیمت کمتری است و هرچند ویژگی‌های آن کاهش پیدا کرده اما همچنان دوربین قابل توجهی محسوب می‌شود.

ZV-1F دارای همان سنسور 20 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS موجود در ZV-1 است. با این حال، به جای یک لنز زوم متغیر، یک لنز ثابت 20 میلی‌متری f2.0 دارد که میدان دید گسترده‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند. با وجود این قابلیت، دیگر نیاز نیست تا دست خود را در شرایط خاص برای قرار گرفتن خود و دیگران در کادر دراز کنید. همچنین فاصله کانونی جالب‌تری برای مواردی مانند عکاسی خیابانی فراهم می‌کند.

ZV-1F قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. سونی پروفایل‌های مختلفی از جمله S-Log2، S-Log3 و HLG را با این دوربین در دسترس قرار داد. اما باید به این نکته توجه داشت که ZV-1F فقط می‌تواند ویدیوهای 8 بیت در نمونه‌برداری رنگی 4:2:0 ضبط نماید. بنابراین بهترین کیفیت ممکن را ارائه نمی‌کند.

سایر ویژگی های این دوربین

با این حال، برای ضبط و آپلود مستقیم با استفاده از اتصال بی‌سیم موبایل مناسب است. دوربین ZV-1F همچنین قادر به ضبط ویدیوهای عمودی است که برای شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک و اینستاگرام یا حتی یوتیوب Shorts مناسب است.

مطالب پیشنهادی  عینک شنای هوشمند فرم

این دوربین دارای یک میکروفون 3 کپسولی جهت دار داخلی با بادگیر است. همچنین از طریق جک میکروفون 3.5 میلی‌متری می‌توانید یک میکروفون خارجی را نیز به آن متصل کرد اما خبری از کفشک، برای اضافه کردن فلاش خارجی نیست. همچنین روی آن یک پورت میکرو HDMI و microUSB وجود دارد که جایگزین USB-C شده است.

از دیگر ویژگی‌های آشنا این دستگاه جدید که از دستگاه‌های قبلی سونی قرض گرفته شده، می‌توان به لرزشگیر دیجیتال SteadyShot اشاره کرد که تنها نوع تثبیت کننده موجود در این دوربین است. فوکوس خودکار چشم، ردیابی اشیا، Soft Skin Effect و همان نمایشگر لمسی 7.5 سانتی‌متری از دیگر ویژگی‌های قابل اشاره آن هستند.

سونی ZV-1F قیمتی معادل 500 دلار دارد و در اواخر اکتبر عرضه خواهد شد.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

تشخیص اختلال خواب به کمک هوش مصنوعی

ش مهر 23 , 1401
تشخیص اختلال خواب
//

شاید برای شما جالب باشد