آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11 با مشکل روبرو شد

     تاریخ آخرین ویرایش :   25 مهر 1401       21 بازدید
آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشکل نرم‌افزاری در آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11

آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11 با مشکل روبرو شد

آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11 با مشکل روبرو شد . مایکروسافت به تازگی با یک مشکل بزرگ روبرو شده و مشکل ایجاد شده در زمینه اجرای نرم‌افزارهای دسترسی راه دور به ویندوز 11 می باشد.  این مشکل به واسطه به روزرسانی جدید این سیستم عامل می باشد.

به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کارمندان مایکروسافت این موضوع را تائید کرده و اعلام کرده‌اند که کاربرانی که از راه دور به سیستم‌های ویندوز 11 دسترسی پیدا می‌کنند پس از اعمال آخرین به روزرسانی بر روی این نسخه از ویندوز، مشکلات بزرگی را تجربه کرده‌اند.

در طول چند هفته گذشته بسیاری از مدیران سیستم که از کاربران اصلی دسترسی راه دور محسوب می‌شوند. این مشکل را در فروم‌های ویندوز 11 العام کرده‌اند. بر اساس گزارش‌های مربوطه، مشکل اصلی در بخش دسترسی می باشد.

کاربران نمی‌توانند به سیستم عامل وصل شوند و وضعیت درخواست در موقعیت در حال اتصال باقی می‌ماند. این امر موجب می‌شود تا مشکلات زیادی برای این دسته از کاربران به وجود بیاید.

آیا راه حلی وجود دارد ؟

مایکروسافت به صورت رسمی این موضوع را تائید یا تکذیب نکرده  و هنوز هیچ راه حل خاصی برای این موضوع توسط این کمپانی ارائه ننموده.

آخرین به روزرسانی ویندوز 11 که با نام 22H2 به کاربران عرضه شد در ماه سپتامبر به کاربران ارائه گردید. بهینه‌سازی‌های مختلف برای این سیستم عامل شامل بهبود تب‌های فایل اکسپلورر و گزینه‌های دسترسی پذیری بهتر و امنیت بیشتر بوده‌اند.

مطالب پیشنهادی  همزاد سیاره زمین

برای مثال به روزرسانی 22H2 عملکرد کارت‌های گرافیکی شرکت انویدیا به شدت با اختلال روبرو گردید.  برخی موارد گزارش‌ها نشان می دهد که   بلواسکرین در دستگاه‌های مجهز به پردازنده‌های نسل 11 اینتل ظاهر می شود.

هنوز ماهیت اصلی این مشکل مشخص نیست و تنها لینک ارتباطی بین تمام کاربران، به روزرسانی 22H2 است و سایر موارد در بین کاربران مختلف تفاوت‌های بسیاری داشته است.

با توجه به عدم توجه مایکروسافت به این موارد، پیشنهاد می شود که تا اطلاع ثانوی برای رفع این مشکل  از نسخه قبل از به روزرسانی 22H2 استقاده گردد. همچنین تا زمان رفع رسمی مشکل توسط مایکروسافت، به روز رسانی انجام نشود.

منبع 

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

مشخصات  گلکسی S23 سامسونگ

د مهر 25 , 1401
مشخصات  گلکسی S23 سامسونگ
//

شاید برای شما جالب باشد