مشخصات پیکسل 7a

     تاریخ آخرین ویرایش :   22 آبان 1401       17 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشخصات پیکسل 7a : احتمالاً نمایشگر 90 هرتزی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

 پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل‌های قبلی روایتی است از مشخصات پیکسل 7a

مشخصات پیکسل 7a در حالی افشا گردید که از ویژگی‌های جدید در گوشی آینده گوگل حکایت دارد.

اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات – گوشی‌های سری A گوگل برای اینکه به محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای تبدیل شوند، فاقد بسیاری از ویژگی‌های نسخه‌های استاندارد و پرو هستند. برای مثال با نمایشگر با کیفیت پایین‌تر و استفاده از مواد ارزان‌تر در ساخت بدنه روبه‌رو هستیم. با این وجود، ظاهراً پیکسل 7a نسبت به نسل‌های قبلی‌اش گزینه جذاب‌تری خواهد بود.

مشخصات احتمالی گوگل پیکسل 7a

مدتی می‌شود که اخباری درباره یک گوشی هوشمند با اسم رمز Lynx در اینترنت به چشم می‌خورند. حالا یک توسعه‌دهنده به نام «Kuba Wojciechowski» مدعی شده که این اسم رمز نه مربوط به مدل مینی می‌شود و نه اولترا، بلکه پیکسل 7a است.

این منبع علاوه بر این موضوع، باور دارد که گوشی آینده گوگل از سری پیکسل A، نمایشگر 90 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی خواهد داشت که آن را بالاتر از سایر گوشی‌های این خانواده قرار می‌دهد.

در کنار نمایشگر با رفرش ریت بالا، ظاهراً پیکسل 7a از فناوری شارژ بی‌سیم 5 واتی هم پشتیبانی خواهد کرد تا تبدیل به گزینه‌ای جذاب برای خریداران شود.

منبع گزارش امروز به سیستم دوربین گوشی آینده گوگل هم اشاره کرده. به نظر می‌رسد این محصول در بخش دوربین هم تغییراتی را تجربه خواهد کرد. برخی شایعات در گذشته دوربین این گوشی هوشمند را سه‌گانه و شامل سنسورهای سامسونگ GN1 به همراه سونی IMX787 و IMX712 اعلام کرده بودند. اما Kuba می‌گوید دیگر خبری از سنسور GN1 نخواهد بود.

مطالب پیشنهادی  هوش مصنوعی اپل

اگر اطلاعات اخیر صحت داشته باشد، پیکسل 7a نسبت به نسل قبلی‌اش با پیشرفت‌های بزرگی همراه خواهد بود. این تغییرات می‌توانند منجر به افزایش فروش و سهم گوشی‌های گوگل در بازار شوند، مخصوصاً اگر این غول موتور جستجوی دنیا برای گوشی میان‌رده بعدی‌اش قیمت رقابتی در نظر بگیرد.

 

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

ربات جدید آمازون رونمایی شد

ی آبان 22 , 1401
ربات جدید آمازون
//

شاید برای شما جالب باشد