شبکه ملی اعتبار

     تاریخ آخرین ویرایش :   18 اسفند 1401       133 بازدید
شبکه ملی اعتبار
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

«شبکه ملی اعتبار» برای استفاده زودتر از موعد از یارانه ایجاد شد

شبکه ملی اعتبار به‌منظور واریز زودتر از موعد یارانه ایجاد شد.

اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات – وزیر کار اعلام کرد «شبکه ملی اعتبار» به‌منظور واریز زودتر از موعد یارانه ایجاد شده است. افرادی که نیاز به یک پشتیبان برای خرید 11 قلم از کالاهای اساسی دارند می توانند از این شبکه استفاده کنند. این افراد قبل از موعد واریزی یارانه‌ها از این شبکه اعتباری پشتیبان استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آن‌هایی که احساس می‌کنند نیاز به یک پشتیبان برای خرید 11 قلم از کالاهای اساسی دارند. قبل از موعد مقرر واریزی یارانه‌ها می‌توانند از این شبکه اعتباری پشتیبان استفاده کنند، گفت:

اگر هم افراد تحت هر شرایطی تشخیص دادند نیاز به پولشان دارند، نیاز نیست از این طریق خرید کنند و اگر پول را برای کار دیگر می‌خواهند، در فرصت مقرر که یارانه‌ها به حساب همه مردم واریز می‌شود، می‌توانند یارانه نقدی خود را بردارند.

اجرای موفقیت آمیز آزمایشی این طرح در چند شهرستان

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت این طرح به‌صورت آزمایشی در چند شهرستان به‌صورت نمونه انجام شده که موفقیت‌آمیز بود. وی گفت «همکاران ما در حال آماده‌کردن زیر‌ساخت‌ها هستند و قرار است مرحله استانی را انجام دهیم. بعد از مرحله استانی، ارزیابی و تصمیم‌گیری خواهیم کرد. نتایج آن را نیز اعلام می‌کنیم.»


خبرهای مرتبط

سیستم BNPL «الان بخر، بعدا پرداخت کن» چیست و چطور 100 میلیارد دلاری شد؟

با توجه به اینکه دولت قصد دارد طرح کالابرگ الکترونیک را اجرایی کند، به‌نظر می‌رسد طرح مذکور به نوعی با آن مرتبط باشد و با اینکه شبیه به طرح BNPL (الان بخر، بعداً پرداخت کن) به‌نظر می‌رسد، ولی به‌طور دقیق این روند را طی نمی‌کند. در طرح اعلامی، شهروندان می‌توانند پیش از دریافت نقدی یارانه، آن را از طریق کالابرگ الکترونیکی خود خرج کنند. وزیر اقتصاد چندی پیش از اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داده و اعلام کرده بود که پس از موفقیت‌آمیز بودن آن به کل کشور تعمیم داده می‌شود.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

سیستم عامل ویندوز مایکروسافت انتخاب اول بدافزارها

چ آذر 23 , 1401
سیستم عامل ویندوز مایکروسافت
//

شاید برای شما جالب باشد