مشخصات گلکسی S23

     تاریخ آخرین ویرایش :   10 دی 1401       12 بازدید
مشخصات گلکسی S23
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گلکسی S23 احتمالاً بیش از 30 درصد سریع‌تر از نسل قبلی‌اش خواهد بود

مشخصات گلکسی S23 احتمال افزایش سرعت را نشان می دهد. احتمالا این گوشی در بخش CPU تا 36 درصد و در بخش GPU تا 48 درصد سریع‌تر از نسل کنونی‌اش خواهد بود.

اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات – منبعی به نام «احمد قویدر» در توییتی، بهبود عملکرد گوشی‌های سری گلکسی S23 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را نسبت به نسل کنونی‌شان (سری گلکسی S22) به نمایش گذاشته است.

بهبود 48 درصدی عملکرد گرافیکی سری گلکسی S23

سرعت نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ در بخش CPU تا 36 درصد بهتر خواهند بود. همچنین در بخش GPU تا 48 درصد و در کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی (NPU) تا 60 درصد سریع‌تر از نسل قبل خواهد بود. همان‌طور که گفتیم، این بهبودها مربوط به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌شوند. امسال پس از مدت‌ها، سامسونگ در پرچمدارهایش از چیپ اگزینوس استفاده نخواهد کرد.

اگر اعداد اعلام‌شده توسط این منبع صحت داشته باشند، دلیل سامسونگ برای عدم استفاده از تراشه اگزینوس مشخص می‌شود. البته اگزینوس 2300 ظاهراً روانه بازار خواهد شد، اما در یک دستگاه FE و نه پرچمدار اصلی کره‌ای‌ها.

مشخصات گلکسی S23

اسنپدراگون 8 نسل 2 مورد استفاده در سری گلکسی S23، نسخه اورکلاک‌شده آن محسوب می‌شود؛ بنابراین کمی قدرتمندتر از نمونه موجود در سایر پرچمدارهای اندرویدی، مانند سری شیائومی 13 خواهد بود. با وجود اورکلاک، به گفته قویدر، لیتوگرافی 4 نانومتری و سیستم خنک‌کننده به بهبود عملکرد و بهره‌وری انرژی می شود. همچنین به مدیریت حرارت هنگام اجرای فعالیت‌های سنگین منجر خواهد شد.

مطالب پیشنهادی  پرچمدار جدید گوگل

سامسونگ احتمالاً در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن‌ماه) از سری گلکسی S23 با طراحی آشنا رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود ظرفیت باتری نسخه‌های استاندارد و پلاس افزایش یابد، اما مدل اولترا همچنان باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی داشته باشد. گلکسی S23 اولترا همچنان از قلم پشتیبانی خواهد کرد و احتمالاً دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد داشت.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

برنامه‌ MacKeeper منبع ۵۰ درصد بدافزارهای macOS است

ش دی 10 , 1401
برنامه‌ MacKeeper
//

شاید برای شما جالب باشد