مدل‌های پرو آیفون 15

     تاریخ آخرین ویرایش :   3 اسفند 1401       45 بازدید
مدل‌های پرو آیفون 15
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدل‌های پرو آیفون 15 احتمالاً با 8 گیگابایت رم از راه می‌رسند

مدل‌های پرو آیفون 15 با مشخصات جدید به بازار عرضه خواهد شد. ظاهراً اپل می‌خواهد در نسل بعدی آیفون‌ها از رم سریع‌تر استفاده کند و ظرفیت رم در مدل‌های پرو آیفون 15 را افزایش دهد.

سرویس اخبار موبایل – به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد رم نسل بعدی آیفون‌ها را بهبود دهد و حتی مدل‌های پرو آیفون 15 را به 8 گیگابایت رم مجهز کند.طبق گزارش شرکت تحقیقاتی تایوانی ترندفورس، اپل ظرفیت و مشخصات رم مورد استفاده در سری آیفون 15 را بهبود می‌دهد. با توجه به این گفته، احتمالاً ظرفیت و همچنین سرعت رم این محصولات افزایش پیدا می‌کند. البته هنوز به‌طور دقیق اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

8 گیگابایت رم برای مدل‌های پرو

ترندفورس در گذشته گفته بود که اپل احتمالاً برای مدل‌های پرو نسل بعدی آیفون به سراغ 8 گیگابایت رم می‌رود که افزایش 2 گیگابایتی را نسبت به مدل‌های پرو آیفون 14 نشان می‌دهد. بااین‌حال احتمالاً مدل‌های استاندارد و پلاس آیفون 15 همچنان 6 گیگابایت رم خواهند داشت، هرچند انتظار می‌رود با رم سریع‌تر LPDDR5 روبه‌رو شویم.

افزایش ظرفیت رم به معنای بهبود عملکرد آیفون‌ها در زمینه مولتی‌تسکینگ خواهد بود و اپ‌های بیشتری در پس‌زمینه باز باقی می‌مانند. استفاده از رم بیشتر به همراه تراشه A17 Bionic که با لیتوگرافی 3 نانومتری تولید می‌شود، عملکرد مدل‌های پرو آیفون را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

درصورتی‌که اپل برای نسل بعدی آیفون به سراغ 8 گیگابایت رم برود، برای اولین‌بار از زمان معرفی آیفون 12 پرو با چنین ارتقایی روبه‌رو خواهیم شد. اپل در مدل‌های پرو آیفون 12 از 6 گیگابایت رم استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی  ویژگی های IOS 18 و زمان عرضه آن به بازار

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر (اواخر شهریورماه 1402) از نسل بعدی آیفون‌ها رونمایی کند. این‌بار تمام اعضای این خانواده به جزیره پویا یا داینامیک آیلند مجهز می‌شوند، بااین‌حال اپل تفاوت‌ها میان مدل‌های استاندارد و پرو آیفون 15 را بیش از پیش افزایش می‌دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که امسال با آیفون 15 اولترا هم روبه‌رو شویم؛ محصولی که می‌تواند فریم تیتانیومی و دوربینی قدرتمند داشته باشد.

اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

تعریف مدیریت بازاریابی چیست و در سازمان ها چه کارکردی دارد

چ اسفند 3 , 1401
تعریف مدیریت بازاریابی
//

شاید برای شما جالب باشد