پلتفرم جدید اینترنت اشیا

     تاریخ آخرین ویرایش :   6 اسفند 1401       17 بازدید
پلتفرم جدید اینترنت اشیا
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوالکام پلتفرم جدید اینترنت اشیا معرفی کرد

پلتفرم جدید اینترنت اشیا توسط کوالکام معرفی شد.شرکت آمریکایی تولید تراشه های موبایل کوالکام، پلتفرم جدیدی راه اندازی کرده است که امیدوار است روند ورود به بازی اینترنت اشیا را ساده کند.

سرویس اخبار تکنولوژی -این تکنولوژی Qualcomm Aware نامیده می شود و از سیلیکون کوالکام تشکیل شده است، از سوی دیگر، اکوسیستمی از شرکای سخت افزاری و نرم افزاری که همگی در یک بسته نرم افزاری ابری طراحی شده اند که با توسعه دهندگان صنعت به طور گسترده تری تعامل داشنه باشند. به نظر می‌رسد این ایده، یک فروشگاه متکرکز برای انواع پروژه‌های اینترنت اشیا است که توسط کوالکام نظارت می‌شود.
جف تورنس، مدیرکل سیستم‌های هوشمند متصل در کوالکام، در این زمینه گفت: تکنولوژی‌های کوالکام به سرعت در حال متنوع شدن با فرصت‌های جدید است. فرصتی که لبه هوشمند و متصل را تقویت می‌کند و امروز ما مفتخریم که آخرین نقطه عطف اینترنت اشیاء خود را معرفی می‌کنیم. Qualcomm Aware برای حمایت از سازمان‌ها در سراسر صنایع با راه‌حل سرمایه‌گذاری مقرون‌به‌صرفه، اقتصادی و کارآمد طراحی گردید. که چابکی بیشتری را به بازار ارائه می‌کند. تحول دیجیتال را ساده می‌کند و بینش‌های متحول مورد نیاز برای کاهش ریسک، تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر کسب‌وکار، و چالش‌ها را در میان صنایع هدایت میکند.

رفع چالش های فنی و بازرگانی

به نظر می رسد که ما چندین دهه است که در مورد اینترنت اشیاء بدون اینکه بازار واقعاً رونق بگیرد، به دنبال آن بوده ایم. به نظر می‌رسد کوالکام می‌گوید بالاخره چالش‌های فنی و تجاری را که تا کنون مانع از آن شده‌اند، برطرف کرده است، اما این ادعای بزرگی است که سزاوار شک و تردید است. احتمالاً کوالکام امیدوار است که تأیید Aware توسط تعدادی از شرکای برجسته اطمینان‌بخش باشد.
اولریش هومان، معاون شرکت Cloud + AI، مایکروسافت، گفت: قابلیت همکاری سیستم‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار برای ارائه راه‌حل‌های اینترنت اشیا که تجارب مشتری را افزایش می‌دهد، کلیدی است. کوالکام از طریق ادغام با سیستم مدیریت داینامیک مدیریت تامین 365 ماکروسافت، راهی بی‌نظیر برای ردیابی دارایی‌ها، مدیریت موجودی‌ها و بهبود کارایی عملیاتی آن‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
پلتفرم جدید اینترنت اشیا
پلتفرم جدید اینترنت اشیا
جوجهار سینگ، قائم مقام مدیرعامل و مدیرکل مدیریت چرخه عمر صنایع و درآمد در سیلزفورس گفت: معرفی پلتفرم کوالکام گام مهمی به جلو در یکپارچه سازی داده ها و استفاده از قدرت کامل اینترنت اشیا است. “ما هیجان زده هستیم که با کوالکام همکاری کنیم تا تجربیات و خدمات مشتری قدرتمند و متمایز ایجاد کنیم. دسترسی بهتر به داده‌های بلادرنگ، هشدارهای وضعیت، دید عملیاتی و موارد دیگر، به تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر و مبتنی بر داده‌ها در صنایع کمک می‌کند.
مطالب پیشنهادی  پروژه دیتاسنتر مایکروسافت و OpenAI

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

جعل سیم کارت نوع جدید کلاهبرداری مجازی

ش اسفند 6 , 1401
جعل سیم کارت
//

شاید برای شما جالب باشد