لایحه پخش آنلاین در کانادا تصویب شد

     تاریخ آخرین ویرایش :   9 اردیبهشت 1402       12 بازدید
لایحه پخش آنلاین
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرویس های پخش محتوا در کانادا قانونمند می‌شوند

سرویس اخبار تنظیم مقررات – این لایحه با هدف نمایش محتوای کانادایی بیشتری توسط شرکت های پخش آنلاین می باشد. این لایحه شرکت هایی مانند نتفلیکس و یوتیوب(متعلق به آلفابت) مجبور به بخش محتوای کانادا می کند . لایحه C-11 یا قانون پخش آنلاین با تاییدیه سنا اکنون فقط نیازمند موافقت سلطنتی از سوی فرماندار کل می باشد. بعد از این موافقت این لایحه به شکل قانون در می آید.

به گزارش خبر آی سی تی از ایتنا، هدف این قانون جمع کردن پلتفرم هایی مانند اسپاتیفای و دیزنی پلاس و دیگر شرکت های پخش آنلاین محتوا تحت نظارت رگولاتور پخش یعنی CRTC و وادار کردن آنها به پیروی از الزامات محتوای کانادایی است که در کانال های رادیویی و تلویزیونی پخش می شود.

سال گذشته دولت لیبرال جاستین ترودو این لایحه را پیشنهاد کرد که در پارلمان سفلی آن در ماه ژوئن ۲۰۲۲ تصویب شد. دولت کانادا مدعی است این لایحه تضمین می کند سرویس های پخش آنلاین، موسیقی و محتوای کانادایی را ترویج می کنند و از مشاغل در این کشور پشتیبانی می کنند.
از سوی دیگر مخالفان از لایحه انتقاد کرده و آن را یک اقدام فراگیر می دانند که روی آزادی بیان و گزینه های انتخابی در اینترنت تاثیر می گذارد.

مطالب پیشنهادی  عینک شنای هوشمند فرم

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

ویژگی های جدید IOS17

ش اردیبهشت 9 , 1402
ویژگی های جدید IOS17
//

شاید برای شما جالب باشد