بهبود شبکه تحویل آمازون در دوران پساکرونا
به گزارش خبر آی سی تی از ایتنا، این فروشگاه اینترنتی اعلام کرد که با تغییراتی سیستم مدیریت موجودی مواجه می گردد. همچنین قابلیتهای جستوجو برای نمایش اقلام نزدیک تر به مشتریان ایجاد می شود. همچنین ضمن کاهش زمان تحویل ،تماس مشتری نیز پیش از دریافت محصول، ۱۲ درصد کمتر می گردد.
در شرایطی که تقاضای مصرفکننده روز به کاهش می باشد، آمازون و خردهفروشان آنلاین دیگر، تلاشهایی را برای کاهش هزینههای تحویل در منزل و بازگشت انجام دادهاند.
آمازون هفته گذشته به مشتریان آمریکایی پیشنهاد کرد با مراجعه برای دریافت خرید خود، به جای ارسال آن به نشانی خانهشان، ۱۰ دلار دریافت کنند.
بر اساس گزارش رویترز، این شرکت پس از یک دوره رشد انفجاری، به کاهش هزینه روی آورد. این شرکت اقدامات متعددی برای کاهش هزینههای مربوط به تحویل در سراسر شرکت انجام داده است.