هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان

     تاریخ آخرین ویرایش :   10 مرداد 1402       22 بازدید
هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان برگزار می‌شود

هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان ، با نگاه به انقلاب صنعتی چهارم در تاریخ ۱۴ الی ۱۸ مردادماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود. این رویداد شامل ۱۶ کارگاه آموزشی عمومی و تخصصی، ۲ رویداد تخصصی ریورس پیچ و کنفرانس کسب و کارهای دیجیتال می‌باشد.

سرویس اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات – مهدی گمرکی، دبیر اجرایی «رویداد هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان»، در گفت‌و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، اظهارکرد: یکی از اهداف برگزاری این رویداد، ایجاد فرهنگ سازی و آشنایی بخش‌های دولتی، بخش صنعت و سرمایه گذار و همچنین اصناف و عموم مردم  با اقتصاد و کسب و کارهای دیجیتال است.

وی با بیان اینکه این رویداد شامل ۱۶ کارگاه آموزشی عمومی و تخصصی، ۲ رویداد تخصصی ریورس پیچ و کنفرانس کسب و کارهای دیجیتال می‌شود، خاطر نشان کرد: شرکت در کارگاه‌های این رویداد برای افرادی که می‌خواهند با کسب و کارها و اقتصاد دیجیتال آشنا شوند، مانند مشاغل خانگی یا اصناف و عموم مردم و به طور کلی، کلیه کسانی که به دنبال راهی برای رسیدن به شغل پایدار هستند، مفید خواهد بود.

گمرکی ادامه داد: برخی از کارگاه‌ها نیز به‌صورت تخصصی‌تر برگزار می‌شود که افراد متخصص می‌توانند در کارگاه‌های تخصصی‌تر شرکت کنند.

فرهنگ سازی گام نخست اکوسیستم اقتصاد دیجیتال

وی افزود: از سال گذشته ما برنامه‌ای را تدارک دیدیم تا بتوانیم به اکوسیستم کسب و کار در حوزه کسب و کارهای دیجیتال و در مجموع در اقتصاد دیجیتال، نظمی ببخشیم. ضمن اینکه فرهنگ‌سازی هم انجام دهیم و بگوییم دنیا به سمت و سوی کسب و کارهای دیجیتال پیش می‌رود و در نهایت ما هم ناگزیر هستیم که در این راستا حرکت کنیم. تا بتوانیم یک اکوسیستم سالم داشته باشیم و از آن بهره‌مند شویم.

مطالب پیشنهادی  پروژه دیتاسنتر مایکروسافت و OpenAI

دبیر اجرایی «رویداد هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان» یادآور شد: برخی از مشکلات مانند مشکلات محیط زیست  و بیکاری در استان اصفهان می‌تواند با توسعه اقتصاد دیجیتال حل شود.

گفتنی است در روز اختتامیه این رویداد، در «جشنواره برگزیدگان» از افراد موفقی که در سال گذشته در حوزه کسب و کارهای دیجیتال مانند حوزه فروشگاه‌های اینترنتی، صنعت، شهر هوشمند، گردشگری، سلامت و دستگاه منتجب دولتی، موفق عمل کردند، تجلیل می‌شود.

همچنین، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.ecomdev.ir مراجعه کنند.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

هفته کسب و کارهای دیجیتالی

س مرداد 10 , 1402
هفته کسب و کارهای دیجیتالی
//

شاید برای شما جالب باشد