مشخصات پوکو M6 پرو

     تاریخ آخرین ویرایش :   15 مرداد 1402       39 بازدید
مشخصات پوکو M6 پرو
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پوکو M6 پرو از راه رسید: اسنپدراگون 4 نسل 2 و دوربین 50 مگاپیکسلی

مشخصات پوکو M6 پرو منتشر شد. پوکو M6 پرو که به دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر 90 هرتزی مجهز گردیده و قیمت پایه 135 دلاری دارد.

سرویس اخبار موبایل – پوکو همان‌طور که وعده داده بود، از گوشی M6 پرو رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به تراشه جدید اسنپدراگون 4 نسل 2 مجهز می باشد و در دو نسخه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پوکو ام ۶ پرو قیمتی کمتر از 200 دلار دارد.
گوشی جدید پوکو با طراحی آشنا، به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 مجهز می باشد و از درگاه کارت حافظه بهره می‌برد. پوکو وعده داده است که برای این گوشی هوشمند تا دو نسخه اصلی اندروید را منتشر کند و همچنین تا این دستگاه سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت نماید.

مشخصات و قیمت پوکو M6 پرو

پوکو ام 6 پرو به نمایشگر غول‌پیکر 6.79 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز مجهز می باشد. این پنل که از نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی پشتیبانی می‌کند، حداکثر روشنایی 550 نیت دارد. درحالی‌که این نمایشگر توسط شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود، پوکو مدل آن را اعلام نکرده است.
در بالای نمایشگر یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه به‌همراه فلاش LED دیده می شود. سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که توسط دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود.
مطالب پیشنهادی  پرچمدار جدید گوگل
انرژی گوشی جدید پوکو را یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تأمین می‌کند. بااین‌حال،  یک شارژر 22.5 واتی قرار همراه این گوشی در اختیار خریداران قرار می گیرد. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، فرستنده اینفرارد، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و سنسور اثرانگشت روی فریم اشاره کرد. این دستگاه همچنین از استاندارد IP53 پشتیبانی می‌کند.
در حالت کلی، پوکو M6 پرو همان ردمی 12 5G با برندی متفاوت است؛ البته شیائومی وعده‌ای درباره میزان انتشار به‌روزرسانی برای این گوشی ردمی نداده است.
درنهایت باید بگوییم که قیمت پوکو M6 پرو برای نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برابر 135 دلار است و نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 160 دلار به فروش می‌رسد. این دستگاه از 4 روز دیگر وارد بازار هند می‌شود.
منبع : ایستنا

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

واردات انواع رایانه و کامپیوتر در هند محدود شد

ی مرداد 15 , 1402
واردات انواع رایانه و کامپیوتر
//

شاید برای شما جالب باشد