قیمت لپ تاپ سرفیس گو 3

     تاریخ آخرین ویرایش :   6 مهر 1402       18 بازدید
قیمت لپ تاپ سرفیس گو 3
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپ تاپ سرفیس گو 3، محصول جدید 799 دلاری مایکروسافت

قیمت لپ تاپ سرفیس گو 3 از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود. لپ تاپ سرفیس گو ۳ در ۴ رنگ به نام‌های Platinum، Sage، Sandstone  و Ice Blue عرضه می‌شود.

سرویس اخبار تکنولوژی – رویداد سالیانه مایکروسافت که هر سال در پاییز برگزار می‌شود، این بار بیشتر به روی صنعت هوش مصنوعی تمرکز داشت. اما این شرکت چند سخت افزار جدید نیز معرفی کرد. محصولاتی که بسیاری منتظر معرفی آنها بودند. یکی از این محصولات، لپ تاپ جدید سرفیس گو ۳  است که طبق ادعای شرکت با یک بار شارژ تا ۱۵ ساعت کار می‌کند، به علاوه، این لپ تاپ بسیار باریک و سبک است (۰.۶۲ اینچ قطر آن و ۱.۱۳ کیلوگرم). سورفیس گو ۳ سبک وزن، یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی دارد با  ۳:۲ ratio و رزولوشن  ۱.۵۳۶ x ۱.۰۲۴ و روشنایی ۳۲۰ نیت.
به گزارش خبر ICT از ایستنا در نگاه اجمالی به این لپ تاپ، به نظر می‌رسد حاشیه‌های صفحه نمایش تغییر زیادی نسبت به مدل‌های پیشین آن نداشته است. از لحاظ عملکرد، مایکروسافت ادعا کرده که  لپ تاپ سورفیس گو ۳.۸۸ درصد پر سرعت‌تر از مدل وارجینال و اولیه آن است که سه سال پیش به بازار عرضه شد. در داخل این لپ تاپ، یک سی‌پی‌یو نسل دوازده Core i۵ اینتل و گرافیک Intel Iris Xe به کار رفته است. این دستگاه، ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (۵۱۲ گیگابایت در نسخه تجاری) دارد.

مشخصات قیمت لپ تاپ سرفیس گو 3

در این مدل یک دوربین ۷۲۰p HD در بالای صفحه نمایش وجود دارد، دکمه پاور دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت بوده و به دو میکروفون Studio Mics که صداهای دور را به خوبی دریافت می‌کند و اسپیکرهای Omnisonic  با صدای دالبی مجهز شده است.
سرفیس گو ۳، به یک خروجی USB-C ۳.۲ مجهز است که برای DisplayPort و شارژ پر سرعت استفاده می‌شود. یک سوکت USB-A ۳.۱، یک خروجی ۳.۵ میلیمتری هدفون و یک پورت Surface Connect هم دارد. همچنین این دستگاه از Wi-Fi ۶ و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ از سیستم هوش مصنوعی Copilot AI پشتیبانی می‌کند، سیستم جدیدی که مایکروسافت داخل نسخه ویندوز ۱۱ اضافه کرده است.
لپ تاپ سرفیس گو ۳ در ۴ رنگ عرضه می‌شود به نام‌های Platinum، Sage، Sandstone  و Ice Blue و قیمت آن از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود.
عرضه این محصول به بازار، سوم اکتبر اعلام شده است.
مطالب پیشنهادی  تراشه های مغزی

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

قانون خدمات دیجیتال (DSA) اتحادیه اروپا مقابل غول‌های تکنولوژی

پ مهر 6 , 1402
قانون خدمات دیجیتال (DSA)
//

شاید برای شما جالب باشد