رفع فیلتر گوگل پلی

     تاریخ آخرین ویرایش :   5 اردیبهشت 1403       11 بازدید
رفع فیلتر گوگل پلی
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه

رفع فیلتر گوگل پلی در دستور کار کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه قرار گرفت.
سرویس اخبار فناوری اطلاعات – برای بار سوم، این موضوع را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم. زارع پور امیدوار است در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.به گزارش خبر ICT از  ایتنا ، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت این سرویس جهانی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.

وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

گفتنی است پلی استور یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است. این سرویس شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در آندوید و گوگل تی‌وی در دسترس می‌باشد. خریداری محتوا برای تمام پلتفرم‌ها/دستگاه‌ها قابل دسترس است. گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد، زمانی که گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برند جدید گوگل پلی را معرفی کرد.
نرم‌افزارهای کاربردی رایگان در همه کشورها قابل دسترس است، اما نرم‌افزارهای کاربردی پولی در ۱۲۹ کشور قابل دسترسی می‌باشد. نرم‌افزارهای کاربردی قابلیت نصب از طریق دستگاه یا وبسایت گوگل پلی را دارند. طبق آخرین آمار گوگل بیش از ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ نرم‌افزار کاربردی قابل استفاده می‌باشد؛ و این رقم برابر آخرین اعلام شرکت اپل از تعداد نرم‌افزارهای کاربردی App store است.
مطالب پیشنهادی  ایجاد تصاویر با Imagen 2

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

تراشه های مغزی

چ اردیبهشت 5 , 1403
تراشه های مغزی
//

شاید برای شما جالب باشد