ساختار ایمنی ویژه آمازون برای جلوگیری از تصادف روبات با انسان

     تاریخ آخرین ویرایش :   7 بهمن 1397       22 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ایتنا- بر اساس اطلاعات منتشر شده در چندین رسانه جهانی، آمازون برای افزایش ایمنی کارکنانش در هنگام سروکار داشتن با سیستم‌های خودکار و روبات‌ها آن‌ها را موظف به استفاده از ساختار الکتریکی ویژه‌ای کرده است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در چندین رسانه جهانی، آمازون برای افزایش ایمنی کارکنانش در هنگام سروکار داشتن با سیستم‌های خودکار و روبات‌ها، آنها را موظف به استفاده از ساختار الکتریکی ویژه‌ای کرده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، این ساختار که درواقع از یک جفت سیستم متصل به یک کمربند امنیتی تشکیل شده است، برای جلوگیری از هرگونه برخورد احتمالی ورود یک انسان را به محیطی که آن‌ها در آنجا قرار دارند از پیش خبر می‌دهد.این ساختار، بازوهای کارکنان انسانی را به سنسورهایی تجهیز می‌کند که می‌توانند با سیستم‌های روباتیک ارتباط برقرار کنند.
گاهی اوقات کارکنان انسانی برای تعمیر قطعه‌ای یا برداشتن شی‌ای که به زمین افتاده است مجبور به ورود به محیطی هستند که توسط ماشین‌های خودکار احاطه شده است. اگر این فرد ساختار  یادشده را به تن داشته باشد روبات‌ها آرام می‌گیرند و از انسان دور می‌شوند و به این ترتیب به‌جای خاموش شدن، کار همچنان با سرعت کمتری پیش می‌رود.راه‌حل آمازون برای این مشکل یک ماه بعد از اتفاقی که در طی آن 24 کارگر در اثر تصادف با روبات‌های این سازمان در بیمارستان بستری شدند، آماده استفاده شده است.
علاوه بر این گزارش‌ها حاکی از آن هستند که چندی پیش یکی روبات‌های آمازون در طی حادثه‌ای یک قوطی حاوی مواد دافع خرس‌ها را سوراخ کرده و اسپری درون آن را در محیط انبار آزاد کرد و به‌صورت کلی بیش از 50 کارگر در این حادثه آسیب دیدند.به این ترتیب نیاز به وسایل محافظ انسان در برابر روبات‌هایی که هنوز برای مدارا با انسان‌ها به حد کافی هوشمند نشده‌اند روزبه‌روز افزایش پیدا خواهد کرد.
مطالب پیشنهادی  درمان سرطان با استفاده از تحقیقات اندام‌واره‌ها در فضا

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

کاربران در سال ۲۰۱۸ نیمی از زمان کار با موبایل را به پیام‌رسان‌ها اختصاص داده‌اند

ی بهمن 7 , 1397
پیام رسان ها
//

شاید برای شما جالب باشد