معرفی گوشی Honor X40

     تاریخ آخرین ویرایش :   19 مهر 1401       28 بازدید
معرفی گوشی Honor X40
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تنها چند روز مانده به معرفی رسمی گوشی Honor X40، رندرهایی از این گوشی فاش شد که طراحی ظاهری این پرچم‌دار آنر را فاش می‌کند.

معرفی گوشی Honor X40 . این گوشی ها قرار است در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۳ به بازار عرضه شوند.

آنر قصد دارد تا یک یا دو هفته‌ی دیگر از گوشی هوشمند Honor X40 GT به‌طور رسمی در چین رونمایی کند؛ حالا به گزارش Gizmochina، تبلیغات و تیزرهایی از این گوشی پرچم‌دار منتشر شده است که نشان‌دهنده‌ی تمرکز آنر روی عملکرد قدرتمند X40 GT است.

براساس برخی گزارش‌ها، Honor X40 GT با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 نسخه‌ی 4G عرضه می‌شود و رندرهای منتشر شده از صفحه‌نمایشی در این گوشی خبر می‌دهند که مشخص نیست LCD است یا OLED و در بخش بالایی هم یک حفره‌ دارد. دو خط عمودی سبز رنگ بروی پنل پشتی این گوشی قرار می گیرد . قسمت بیرونی این دو خط از یک الگوی خطوط مورب و قسمت داخلی نیز از الگوی خطوط موربی در جهت مخالف تشکیل می شود . از ماژول دوربین دایره‌ای شکل این تصویر، می‌توان حدس زد که Honor X40 GT از دوربینی سه‌گانه و یک فلاش LED بهره می‌برد. همچنین در مرکز ماژول دوربین هم نام تجاری GT قرار دارد.

Honor X40 GT به احتمال زیاد در مقایسه با مدل‌های فعلی سری X40 مانند Honor X40 و Honor X40i از مشخصات قدرتمندتری برخوردار خواهد بود.

براساس گزارش‌ها ، آنر هم‌زمان با عرضه‌ی X40 GT روی گوشی‌های پرچم‌دار سری Magic 5 کار خواهد کرد. به نظر می‌رسد این گوشی ها  به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل دوم مجهز شود. گوشی‌های پرچم‌دار سری Magic 5 احتمالاً گوشی‌های Magic 5 و Magic 5 Pro را شامل می‌شود. این گوشی ها قرار است در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۳ به بازار عرضه شوند.

مطالب پیشنهادی  تبدیل گوشی هوشمند به وب کم

علاوه بر گوشی‌های بالا، ممکن است آنر در دسامبر سال جاری از گوشی Magic V2 نیز رونمایی کند. گوشی تاشویی که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره می‌برد و رابط کاربری آن Magic UI 7.0 است.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

آسیب‌پذیری در نرم‌افزارهای سیسکو

س مهر 19 , 1401
آسیب‌پذیری در نرم‌افزارهای سیسکو
//

شاید برای شما جالب باشد