افزایش تعرفه اینترنت نسبت به افزایش حقوق‌ها ناچیز است

     تاریخ آخرین ویرایش :   22 آذر 1401       10 بازدید
افزایش تعرفه اینترنت
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وزیر ارتباطات: افزایش تعرفه اینترنت نسبت به افزایش حقوق‌ها ناچیز است

افزایش تعرفه اینترنت نسبت به افزایش حقوق و درآمد ناچیز بوده است. این گفته وزیر ارتباطات در پاسخ به برخی مطالبات مردمی بوده است.
اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات – وزیر ارتباطات درباره افزایش تعرفه اینترنت گفت این مساله نسبت به افزایش حقوق و درآمد ناچیز بوده است و تعرفه اینترنت اپراتورها از سال ۹۶ و تلفن ثابت از سال ۹۰ تغییر ویژه‌ای نکرده بود که منجر به ورشکست شدن آن‌ها در بلندمدت می‌شد.
ساعاتی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیئت دولت به سوالات مردم حاضر شد. وی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به صورت مستقیم به سوالات مردم پاسخ داد.
«عیسی‌زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز از ساعت 13 تا 14 پاسخگوی مردم بود. اکثر مطالبات طرح نظرات، ایده‌ها، شکایت‌ها و درخواست‌های مردم در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود. در ارتباطات مستقیمی که وزیر ارتباطات با تعدادی از هموطنان سراسر کشور داشت، موضوعاتی چون ارتباطات روستایی، شیوه محاسبه هزینه‌های اینترنت، رفع نقاط کور ارتباطی، مشکلات کارکنان، بازنشستگان و کارگزاری‌های شرکت مخابرات ایران و حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی در پلتفرم‌های داخلی مطرح شد.
وزیر ارتباطات در پاسخ به مشکل دسترسی اینترنت در مناطق روستایی سیستان‌ و بلوچستان قول اتصال تمامی روستاهای بالای 20 خانوار را به اینترنت داد.
زارع پور درباره گرانی اینترنت به یک شهروند گفت این مساله نسبت به افزایش حقوق و درآمد ناچیز بوده است و قیمت اپراتورها از سال 96 و تلفن ثابت از سال 90 تغییر ویژه‌ای نکرده بود که منجر به ورشکست شدن آن‌ها در بلندمدت می‌شد و نیازمند تغییر بود.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

شبکه ملی اعتبار

س آذر 22 , 1401
شبکه ملی اعتبار
//

شاید برای شما جالب باشد