عینک هوشمند اپل

     تاریخ آخرین ویرایش :   28 دی 1401       162 بازدید
عینک هوشمند اپل
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلومبرگ: توسعه عینک واقعیت افزوده اپل تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاد

بلومبرگ می‌گوید اپل به‌خاطر مواجهه با مشکلات فنی، توسعه عینک هوشمند اپل خود را به زمانی نامشخص موکول کرده است.

اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات – آینده عینک واقعیت افزوده اپل که قرار بود پس از هدست واقعیت ترکیبی این شرکت به بازار بیاید، حالا در شرایطی نامعلوم قرار گرفته است. اپل توسعه این محصول را به‌خاطر مشکلات فنی متوقف کرده است. زمان شروع مجدد این پروژه هنوز مشخص نیست.

آینده عینک AR اپل در شرایطی نامشخص

اپل گلس طبق گزارش‌ها ابتدا قرار بود در سال 2023 عرضه شود و بعد این زمان‌بندی به سال 2025 موکول شد. اما حالا گفته می‌شود که عرضه این عینک تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاده است. حالا کار روی این دستگاه هم کمتر گردیده است. همچنین احتمالاً در آینده نزدیک نباید منتظر چنین محصولی باشیم. بااین‌حال، بلومبرگ باور دارد که عینک AR اپل محصولی خواهد بود که در‌نهایت یک روز می‌تواند جایگزین آیفون شود.

اپل درحال‌حاضر بروی توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی با قیمت مناسب تمرکز دارد. انتظار می رود این هدست برای گروه بزرگی از کاربران کارآمد باشد. توسعه نسخه بعدی iOS می‌تواند تحت تأثیر کار روی سیستم‌عامل xrOS، تغییرات کمتری داشته باشد. اولین هدست AR/VR کوپرتینویی‌ها احتمالاً امسال معرفی می‌شود و قیمتی در حدود 3000 دلار خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی  روبوتاکسی تسلا در 8 اوت معرفی خواهد شد

بااین‌حال، پیش‌تر در گزارش‌ها آمده بود که این شرکت می‌خواهد یک عینک متفاوت با قابلیت‌های واقعیت افزوده شبیه به عینک هوشمند گوگل بسازد. این محصول می‌تواند اطلاعاتی را به‌صورت آنی درباره جهان واقعی ارائه کند.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

بات‌ مصنوعی چت گوگل رقیب سرسخت «چت‌جی‌پی‌تی» می‌شود

چ دی 28 , 1401
بات‌ مصنوعی چت گوگل
//

شاید برای شما جالب باشد