دوربین گلکسی S24 اولترا

     تاریخ آخرین ویرایش :   30 شهریور 1402       30 بازدید
دوربین گلکسی S24 اولترا
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سامسونگ زوم ۱۰ برابری را از گلکسی S24 اولترا حذف می‌کند

دوربین گلکسی S24 اولترا احتمال زیاد به تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری مجهز نخواهد بود. این ادعا در نگاه اول بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما Ice Universe از صحت آن اطمینان دارد.

سرویس اخبار موبایل – احتمالاً گلکسی S24 اولترا سامسونگ به دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری مجهز نخواهد بود.
حساب کاربری Ice Universe در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعایی ر مطرح کرد. او می‌گوید که سامسونگ به‌دنبال کنارگذاشتن دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری در گوشی گلکسی S24 اولترا می باشد. این ادعا در نگاه اول بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما Ice Universe از صحت آن اطمینان دارد.
ظاهراً سامسونگ می‌خواهد از دو دوربین زوم در گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده کند: یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی سه‌برابری و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری. ابعاد حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۲٫۵۲ اینچ و اندازه‌ی پیکسل‌ها ۰٫۷ میکرون خواهد بود.
Ice Universe حدوداً یک ماه پیش گفته بود که حسگر ۱۰ مگاپیکسلی موجود در دوربین زوم سه‌برابری گلکسی S23 اولترا به این گوشی راه پیدا نمی‌کند و سامسونگ در پرچم‌دار جدیدش سراغ حسگر ۵۰ مگاپیکسلی می‌رود. ظاهراً آن ادعا نادرست بوده و سامسونگ تصمیم گرفته است که حسگر ۵۰ مگاپیکسلی را در دوربین زوم پنج‌برابری استفاده کند.
برخی از افشاگران به افزایش قیمت گوشی سامسونگ در نسل جدید اشاره کرده‌اند؛ اما با‌توجه‌به افزایش‌نیافتن قیمت گوشی آیفون ممکن است قیمت گوشی های جدید سامسونگ نیز بدون تغییر باقی بماند.
منبع ایتنا
مطالب پیشنهادی  روبوتاکسی تسلا در 8 اوت معرفی خواهد شد

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

مشخصات میت پد پرو ۱۳.۲

پ شهریور 30 , 1402
مشخصات میت پد پرو ۱۳.۲
//

شاید برای شما جالب باشد