مشخصات میت پد پرو ۱۳.۲

     تاریخ آخرین ویرایش :   1 مهر 1402       11 بازدید
مشخصات میت پد پرو ۱۳.۲
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاریخ رونمایی از بزرگ‌ترین تبلت تاریخ هواوی مشخص شد

مشخصات میت پد پرو ۱۳.۲ هواوی به صورت غیر رسمی منتشر شد. پوستر رسمی هواوی میت‌پد پرو ۱۳.۲ حاکی از آن است که باید منتظر دستگاهی با طراحی شریف باشیم. دستگاهی باریک و سبک‌وزن با حاشیه بسیار باریک در اطراف نمایشگر .

سرویس اخبار موبایل – هواوی به‌صورت رسمی تأیید کرد که «میت پد پرو ۱۳.۲»، در تاریخ ۳ مهرماه (۲۵ سپتامبر) در چین معرفی می‌شود.
هواوی به‌صورت رسمی تأیید کرد که «میت پد پرو ۱۳.۲»، در تاریخ ۳ مهرماه (۲۵ سپتامبر) در چین معرفی می‌شود. این تبلت با نمایشگر ۱۳.۲ اینچی خود، بزرگ‌ترین تبلت تاریخ هواوی محسوب می‌شود.
میت‌پد پرو ۱۳.۲، همان‌طور که از نامش پیداست، از نمایشگر ۱۳.۲ اینچی بهره می‌برد. باید دید آیا کاربران از دستگاهی با چنین نمایشگری استقبال می‌کنند یا خیر.

مشخصات کلیدی تبلت جدید هواوی میت‌پد پرو ۱۳.۲ هواوی

پوستر رسمی هواوی میت‌پد پرو ۱۳.۲ حاکی از آن است که باید منتظر دستگاهی با طراحی باریک و سبک‌وزن با حاشیه بسیار باریک در اطراف نمایشگر باشیم. انتظار می‌رود این تبلت از نسبت نمایشگر به بدنه فوق‌العاده‌ای بهره ببرد که می‌تواند استاندارد جدیدی را در این گروه از محصولات هواوی به نام خود ایجاد کند.
بریدگی بالای نمایشگر نشان می‌دهد که احتمالاً MatePad Pro 13.2 از دوربین دوگانه به همراه برخی ویژگی‌های سه‌بعدی مانند تشخیص چهره سه‌بعدی و پشتیبانی از ژست‌هایی برای فعال‌‌کردن ایرباد بهره می‌برد. هووی میت‌پد پرو ۱۳.۲ احتمالاً به چیپست کرین 9000s مجهز خواهد بود که در میت 60 پرو و گوشی تاشو میت X5 نیز به‌کار گرفته شده است.
لوگوی NearLink StarLight روی پوستر دستگاه نشان می‌دهد میت‌پد پرو ۱۳.۲ ظاهراً به فناوری اتصال StarLight (فناوری بی‌سیم کوتاه‌بُرد) مجهز خواهد شد که اخیراً معرفی شد و قدرت بلوتوث و وای‌فای را ترکیب می‌کند. ازجمله مزایای آن می‌توان به ۶۰ درصد مصرف انرژی کمتر، ۶ برابر سرعت بیشتر و پشتیبانی از تعداد بیشتری از اتصالات شبکه نسبت به اتصالات بی‌سیم سنتی اشاره کرد.
به‌نظر می‌رسد که تبلت جدید به‌لطف فناوری اتصال StarLight، از قلم جدیدی با تأخیر کمتر نیز پشتیبانی می‌کند و تجربه نوشتن با آن قابل مقایسه با استفاده از کاغذ و قلم فیزیکی است. این درحالی است که عمر باتری را نیز حفظ می‌کند. گفته می‌شود هواوی میت ‌پد پرو ۱۳.۲ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، این تبلت ممکن است دارای تنظیمات دوربین دوگانه با لنز فوق‌عریض در پنل پشتی باشد.
مطالب پیشنهادی  تراشه های مغزی

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

طرز کار خودروهای برقی چگونه است ؟

پ شهریور 30 , 1402
طرز کار خودروهای برقی
//

شاید برای شما جالب باشد