مشخصات شیائومی ۱۴

     تاریخ آخرین ویرایش :   16 آبان 1402       29 بازدید
مشخصات شیائومی ۱۴
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

«شیائومی ۱۴» قدرتمندترین گوشی دنیا

مشخصات شیائومی ۱۴ باعث شده است که بنچمارک معروف آنتوتو در جدیدترین نتایج عملکرد گوشی‌های هوشمند در ماه اکتبر ۲۰۲۳ گوشی شیائومی ۱۴ را به عنوان قدرتمندترین گوشی حال حاضر جهان معرفی نماید.

سرویس اخبار موبایل – در شرایطی که گوشی‌های هوشمند همواره در مسیر تکامل و پیشرفت هستند. بنچمارک معروف آنتوتو در جدیدترین نتایج عملکرد گوشی‌های هوشمند در ماه اکتبر ۲۰۲۳ گوشی شیائومی ۱۴ را به عنوان قدرتمندترین گوشی حال حاضر جهان معرفی کرد.
در شرایطی که گوشی‌های هوشمند همواره در مسیر تکامل و پیشرفت هستند. بنچمارک معروف آنتوتو در جدیدترین نتایج عملکرد گوشی‌های هوشمند در ماه اکتبر ۲۰۲۳ گوشی شیائومی ۱۴ را به عنوان قدرتمندترین گوشی حال حاضر جهان معرفی کرد.به گزارش خبر ICT از ایتنا بنچمارک معروف آنتوتو جدیدترین نتایج عملکرد گوشی‌های هوشمند را برای ماه اکتبر ۲۰۲۳ منتشر کرده است.  در این فهرست، قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند جهان براساس امتیاز کسب‌شده در آنتوتو دسته‌بندی شده‌اند.نکته جالب توجه در این دسته‌بندی نبود غول‌های این حوزه، گوشی آیفون و گوشی سامسونگ است.

قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان امتیاز ۱,۹۹۷,۴۲۷ را به‌دست آورده است

طبق امتیازات آنتوتو تا ماه اکتبر ۲۰۲۳، شیائومی ۱۴ با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ جن۳، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود. این گوشی  امتیاز ۱,۹۹۷,۴۲۷ را به‌دست آورده است.علاوه بر قدرت بالای این گوشی، قیمت آن نیز با قرار گرفتن در کانفیگ پایه‌ ۵۴۶ دلار، در مقایسه با پرچم‌داران دیگر برندها از جاذبه‌های مهم این مدل به شمار می‌رود.در این رده‌بندی شیائومی ۱۴ پرو با مشخصاتی مشابه با شیائومی ۱۴ موفق شده است امتیاز ۱,۹۸۵,۰۱۴ را کسب کند و در جایگاه دوم قرار بگیرد.

مطالب پیشنهادی  پرچمدار جدید گوگل

گوشی وان‌پلاس Ace 2 پرو با مشخصات تراشه اسنپ‌دراگون ۸ جن۲، ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی امتیاز ۱,۶۶۳,۵۰۷ را کسب کرده و در رتبه سوم جای گرفته است.

از دید آنتوتو رتبه چهارم و پنجم فهرست قدرتمندترین گوشی‌های جهان به iQOO 11S و iQOO 11 pro می‌رسد. این دو دستگاه از لحاظ کانفیگ اختلاف کمی با یکدیگر دارند و از لحاظ امتیاز نیز نزدیک به هم قرار گرفتند.

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

اعتیاد به بازی های آنلاین در کودکان

س آبان 16 , 1402
اعتیاد به بازی های آنلاین
//

شاید برای شما جالب باشد