صفحه نمایش مک بوک ایر به نمایشگر OLED مجهز می‌شود

     تاریخ آخرین ویرایش :   20 آبان 1402       18 بازدید
صفحه نمایش مک بوک ایر
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مک‌بوک ایر به نمایشگر OLED مجهز می‌شود

صفحه نمایش مک بوک ایر به نمایشگر OLED مجهز می‌شود. یک افشاگر خوش‌سابقه ادعا می‌کند که اپل در حال کار روی نمایشگر اولد برای لپ‌تاپ مک‌بوک ایر است.
سرویس اخبار تکنولوژی – جف پو، تحلیلگر خوش‌سابقه‌‌، در یادداشت جدیدی به برنامه‌های اپل برای اضافه‌کردن پنل OLED به محصولاتش اشاره کرده است. بر اساس این یادادشت که جزئیاتش توسط مک‌رومرز رسانه‌ای شده،  گفته می‌شود که نمایشگر OLED در ابتدا وارد آیپد پرو می‌شود.

آن‌طور که جف پو ادعا می‌کند، اپل بعد از آیپد پرو می‌خواهد صفحه‌نمایش اولد را وارد مک‌بوک پرو کند و سپس این پنل را به مک بوک ایر بیاورد. روند مهاجرت مک بوک به پنل اولد سه سال طول خواهد کشید.

اپل احتمالاً در سال ۲۰۲۶ پنل اولد را وارد مک بوک پرو ۱۴ اینچ و مک بوک پرو ۱۶ اینچ می‌کند. پیش‌تر راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر، ادعای مشابهی مطرح کرده بود.

پو همچنین گفته است که اپل سال آینده آیپد پرو ۱۱ اینچ و آیپد پرو ۱۳ اینچ اولد دردسترس قرار می‌دهد و در پی فروش ۱۰ میلیون دستگاه از این دو تبلت در یک سال اول است.

در حال حاضر هیچ‌یک از مدل‌های مک و آیپد به نمایشگر اولد مجهز نیستند. پنل اولد درمقایسه‌با پنل LCD و مینی LED روشنایی بیشتر، نسبت کنتراست بالاتر و مصرف انرژی کمتر خواهد داشت تا مک‌ بوک و آیپد پرو رنگ‌های مشکی را عمیق‌تر نمایش دهند و شارژدهی‌شان بهبود پیدا کند.

نکته‌ی قابل‌ توجه این است که به ادعای جف پو، نمایشگر اولد به مک‌بوک ایر هم راه پیدا می‌کند. پیش‌تر برخی از افشاگران گفته بودند سامسونگ در حال تولید پنل اولد ۱۳٫۳ اینچ برای مک‌بوک ایر می باشد. مشخص نیست که اضافه‌شدن پنل اولد باعث افزایش قیمت لپ تاپ مک‌بوک ایر جدید می‌شود یا نه.

مطالب پیشنهادی  تراشه های مغزی

منبع خبر صفحه نمایش مک بوک ایر

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

جایگزین گوشی هوشمند دستگاهی با قابلیت‌های هوش مصنوعی

ش آبان 20 , 1402
جایگزین گوشی هوشمند
//

شاید برای شما جالب باشد