قیمت بیت کوین به ۴۴ هزار دلار رسید

     تاریخ آخرین ویرایش :   16 آذر 1402       21 بازدید
قیمت بیت کوین
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین شب گذشته موفق شد در سال ۲۰۲۳ برای اولین‌بار به سطح قیمتی ۴۴ هزار دلار برسد.

قیمت بیت کوین به ۴۴ هزار دلار رسید. ارزش هر واحد بیت کوین برای مقطعی کوتاه حتی به ۴۴,۴۰۰ دلار هم رسید. البته در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله با اصلاح بسیار جزئی با قیمت ۴۳,۷۳۹ دلار معامله می‌شود.

 

سرویس اخبار فناوری اطلاعات – ظاهراً بیت کوین تمایلی به از دست‌دادن روند صعودی خود ندارد و قیمت این ارز دیجیتال همچنان درحال افزایش است.

بیت کوین شب گذشته موفق شد در سال ۲۰۲۳ برای اولین‌بار به سطح قیمتی ۴۴ هزار دلار برسد. ارزش هر واحد بیت کوین برای مقطعی کوتاه حتی به ۴۴,۴۰۰ دلار هم رسید. البته در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله با اصلاح بسیار جزئی با قیمت ۴۳,۷۳۹ دلار معامله می‌شود.

به گزارش خبر ICT از ایستنا پادشاه رمزارزها سال ۲۰۲۲ تقریباً روند کاملاً نزولی را تجربه کرد. قیمت این ارز از حدود ۴۴ هزار دلار به ۱۶ هزار دلار رسید. به‌ هر حال با شروع سال ۲۰۲۳، قیمت این ارز دیجیتال به‌طور مداوم در بلندمدت روند صعودی خود را حفظ کرده و از حدود ۱۶ هزار دلار اکنون به ۴۴ هزار دلار رسیده است که واقعاً چشمگیر به‌نظر می‌رسد و باعث ایجاد هیجان بسیار زیاد بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران شده است.

قیمت اتریوم

طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت اتریوم نیز روز گذشته با افزایش ۱٫۴ درصدی به ۲۲۷۵٫۷ دلار رسید. سایر رمزارزهای برتر جهان نیز هم‌زمان با رشد چشم‌گیر بیت کوین طی روزهای گذشته رشد کردند.دید مثبت بازار به بیانیه‌ی اخیر فدرال رزرو و زمزمه‌های فراوان درمورد تأیید احتمالی صندوق قابل‌معامله‌ی بیت کوین (EFT) باعث شده خون تازه‌ای به رگ‌های جامعه‌ی رمزارزها تزریق شود و اکنون ارزش کلی این بازار به بالای ۱٫۵ تریلیون دلار رسیده است.

مطالب پیشنهادی  رفع فیلتر گوگل پلی

باید دید روند افزایش قیمت بیت کوین در محدوده‌ی بسیار مهم ۴۴ هزار دلار تا ۴۵ هزار دلار متوقف خواهد شد یا وضعیت بازار طوری پیش خواهد رفت که قیمت‌های بالاتر مثلاً ۴۸ هزار دلار را هم شاهد باشیم..

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

رآکتور همجوشی هسته‌ای

پ آذر 16 , 1402
رآکتور همجوشی هسته‌ای
//

شاید برای شما جالب باشد