مشخصات پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو

     تاریخ آخرین ویرایش :   13 مهر 1402       8 بازدید
مشخصات پیکسل ۸
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو با تراشه تنسور G3 و ۷ سال آپدیت نرم‌افزاری از راه رسیدند

مشخصات پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو پس‌ از ماه‌ها انتظار منتشر شد. سری پیکسل ۸ به قدرتمندترین سیستم دوربین بین پرچم‌داران گوگل مجهز شده‌اند و امکانات کاربردی فراوانی را با هوش مصنوعی دراختیار کاربران قرار می‌دهند.
سرویس اخبار موبایل – پس‌ از ماه‌ها انتظار سرانجام شاهد رونمایی رسمی پرچم‌دار جدید گوگل، یعنی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو هستیم. غول جست‌وجوی اینترنت گوشی‌های جدیدش را در دو نسخه‌ی استاندارد و پرو معرفی کرده است. که مشخصات آن‌ها درمقایسه‌با نسل قبل بهبود یافته و از سبک طراحی نسل قبل بهره می‌برند.
به گزارش خبرICT از ایستنا هر دو نسخه‌ی پیکسل ۸ به تراشه‌ی جدید و اختصاصی تنسور G3 گوگل مجهزند. این پردازنده براساس فرایند ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده است که شامل هسته‌ی اصلی Cortex-X3 و چهار هسته‌ی Cortex-A715 و چهار هسته‌ی Cortex-A510 می‌شود.
پیکسل ۸ استاندارد با ۸ گیگابایت رم و پیکسل ۸ پرو با ۱۲ گیگابایت رم روانه‌ی بازار می‌شود. هر دو گوشی گوگل از گواهی IP68 بهره می‌برند؛ بنابراین، دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم هستند. این محصولات از حسگر اثرانگشت و فناوری احراز هویت با تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کنند.

پیکسل ۸ پرو

پیکسل ۸ پرو از نمایشگر ۶٫۷ اینچی LTPO OLED با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز متغیر بهره می‌برد و روشنایی آن حداکثر به عدد چشمگیر ۲۴۰۰ نیت می‌رسد. این صفحه‌نمایش با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس وکتوس ۲ پوشانده شده است و در سه رنگ عرضه می‌شود.
پیکسل ۸ پرو به دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین فوق‌ عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز شده است. گفتنی است که دوربین این دستگاه از زوم هیبریدی تا ۳۰ برابر نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش جلویی گوشی مذکور نیز، دوربین سلفی ۱۰٫۵ مگاپیکسلیی با زاویه‌ی‌ دید عریض را شاهد هستیم.
مدل پرو پیکسل ۸ به‌طور اختصاصی به حسگر نظارت بر دمای بدن مجهز شده که هدفش فقط خواندن دمای بدن کاربر است.
هر دو مدل پیکسل ۸ از قابلیت‌های عکاسی پیشرفته ازجمله Magic Eraser ،‌Photo Unblur ،‌Best Take و فوکوس ماکرو بهره می‌برند؛ البته مدل پرو از ویژگی جدید Pro Controls نیز پشتیبانی می‌کند که در مدل استاندارد وجود ندارد.
درنهایت، پیکسل ۸ پرو به باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و از شارژ سریع سیمی ۳۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۲۳ وات پشتیبانی می‌کند.

پیکسل ۸

پیکسل ۸ استاندارد نیز اکنون از نمایشگر ۶٫۲ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس بهره می‌برد و ۱۰ گرم‌ سبک‌تر از نسل قبلی خود است. صفحه‌نمایش این دستگاه اکنون به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت می‌رسد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و در‌واقع، بین ۶۰ و ۱۲۰ هرتز جابه جا می‌شود. این مدل نیز مثل برادر بزرگ‌ترش به پوششی از جنس گوریلاگلس وکتوس ۲ مجهز شده است.
پیکسل ۸ در سه رنگ مشکی و خاکستری و رزگلد عرضه می‌شود. این دستگاه به دوربین اولتراواید جدیدی مجهز شده است که البته مشابه دوربین فوق‌ عریض مدل پرو نیست. دوربین مذکور ۱۲ مگاپیکسلی است و از فوکوس خودکار و ثبت تصاویر ماکرو پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۸ برابری نیز مجهز شده است و از دوربین سلفی مشابه مدل پرو با حسگر ۱۰٫۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های پیکسل ۸ استاندارد می‌توان به باتری ۴۵۷۵ میلی‌آمپرساعتی و پشیبانی از شارژ سیمی ۲۷ وات و شارژ بی‌سیم ۱۸ وات اشاره کرد.
مشخصات پیکسل ۸
مشخصات پیکسل ۸
هر دو مدل پیکسل ۸ گوگل از VPN رایگان Google One بهره می‌برند تا ۷ سال آپدیت دریافت خواهند کرد که در دنیای اندروید طولانی‌ترین دوره‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری است.
قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ۷۰۰ دلار است. پیکسل ۸ پرو ۱۲۸ گیگابایتی نیز با برچسب ۱,۰۰۰ دلاری عرضه می‌شود. ناگفته نماند که مشتریان با خرید مدل استاندارد، هدفون پیکسل بادز پرو و مشتریان با خرید مدل پرو، پیکسل واچ ۲ را به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنند.
مطالب پیشنهادی  ایجاد تصاویر با Imagen 2

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

شبکه سازی اجتماعی ترکیبی چیست

پ مهر 13 , 1402
شبکه سازی اجتماعی ترکیبی
//

شاید برای شما جالب باشد