کیفیت دوربین شیائومی 14 در تست DxOMark رد شد

     تاریخ آخرین ویرایش :   17 اسفند 1402       6 بازدید
کیفیت دوربین شیائومی 14
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی ۱۴ در تست دوربین DxOMark رد شد

کیفیت دوربین شیائومی 14 در تست DxOMark رد شد. DxOMark  یکی از پایین‌ترین امتیازات را به دوربین شیائومی ۱۴ داد.  تا این گوشی با ۱۳۸ امتیاز جایگاهی بهتر از بیست و هشتم نصیبش نشود.

شیائومی ۱۴ پرچمدار کمپانی شیائومی که به‌تازگی از آن رونمایی شده، از دوربین اصلی با حسگر ۱/۱٫۳۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی و لنزی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.6، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و فاصله کانونی ۷۵ میلی‌متری بهره می‌برد.به گزارش خبر ICT از ایتنا به‌گفته DxOMark، اگرچه دوربین شیائومی ۱۴ نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته، اما عملکرد آن در نور کم بسیار ضعیف است و ویدیوهای با کیفیتی نمی‌گیرد، همچنین در نور شدید هم چهره‌ها کنتراست پایینی دارند و نمی‌تواند جزئیات زیادی از تصویر به‌نمایش بگذارد.

آزمون دوربین DxOMark توانایی دوربین‌ گوشی شیائومی مدل ۱۴ را در عکس‌های ثابت، بوکه، ویدیو، زوم و دیگر جنبه‌ها مورد بررسی قرار داد و نتیجه‌ای بهتر از امتیاز ۱۳۸ و رتبه ۲۸ برای شیائومی به ارمغان نیاورد.

کیفیت دوربین شیائومی 14
کیفیت دوربین شیائومی 14

هرچند پرچمدار شیائومی توانست سطح بالایی از جزئیات را در هر دو دسته عکس‌ و ویدیو در شرایط نوری مساعد حفظ کند که عکاسی در این حالت را برای کاربر لذت‌بخش می‌کند.

مطالب پیشنهادی  تراشه های مغزی

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

همزاد سیاره زمین

پ اسفند 17 , 1402
همزاد سیاره زمین
//

شاید برای شما جالب باشد